|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Ææææ! Bille på kjøkkenet!Jeg fant en bille på kjøkkenet nå nettopp. Den vandret så glad og fornøyd rundt på benken. Et hurtig surf viser at det nok er en fleskeklanner. Grøss. Noen som vet om disse er vanskelig å få ut av hus når de er kommet inn?
|
|
|
#2 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ææææ! Bille på kjøkkenet!Bekjempelse
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ææææ! Bille på kjøkkenet!Ja, det er jo kjempeaktuelt å ete maten etter at den er frosset ned med billene i.
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ææææ! Bille på kjøkkenet!Fleskeklanne er ikke et problem hvis det er en her og en der.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ææææ! Bille på kjøkkenet!Jeg spyla den ned i vasken...
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ææææ! Bille på kjøkkenet!
- Ja, som blir kalt fleskeklanner, stakkars. Enn å bli behandlet sånn på forum.....
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ææææ! Bille på kjøkkenet!De spiser vel ikke først og fremst mel, men proteiner. Trives godt i gamle matrester og slikt under f.eks komfyren, skittentøyskurven, hundemat osv. Og isolasjonen i gamle hus :erfart: Bor du i et gammelt hus? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ææææ! Bille på kjøkkenet!Det er vel brødsmuler den går etter da. Jeg bor i et slitent 80-tallshus. Fins vel ikke dårligere hus enn husene fra byggeboomen på 80-tallet vil jeg tro. Tror jeg så noen i fjor også...men da var ammetåka for sterkt over meg
|
![]() |
|
|