Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dårlig start

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 20:27   #1
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Svirre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Dårlig start

Etter 3 innlegg var det jaggu noen som klødde i rødprikkefingeren. Noen som vil gi meg en grønn, så jeg kan komme inn på de andre trådene eller?

Svirre er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:28   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig start

Nei, men du kan få en rød til.

Gammel 18-12-06, 20:30   #3
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Nei, men du kan få en rød til.

Mulig jeg aldri kommer til å komme meg videre her skjønner jeg.

Svirre er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:30   #4
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Seriøst. Det bildet er ikke mye ok altså. Den fortjener faktisk en rød.

Gammel 18-12-06, 20:31   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hrmf!

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:32   #6
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Seriøst. Det bildet er ikke mye ok altså. Den fortjener faktisk en rød.

Svirre er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:32   #7
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Unnskyld svirre, men jeg syns også du bør skifte avatar. Skal ikke skryte av å ha verdens flotteste avatar selv, men din virker støtende syns jeg. Faktisk.

Kaprifol er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:33   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svirre, her.

Mulig jeg aldri kommer til å komme meg videre her skjønner jeg.

Jeg er konsekvent.

Gammel 18-12-06, 20:34   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så hyggelig at jeg gir deg en av mine gamle avatarer. Den støter nok ikke så mange.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg thumbnails3.jpg (4,2 KB, 240 visninger)
Chanett er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:35   #10
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Unnskyld svirre, men jeg syns også du bør skifte avatar. Skal ikke skryte av å ha verdens flotteste avatar selv, men din virker støtende syns jeg. Faktisk.

Jøsses.

Svirre er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:35   #11
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er så hyggelig at jeg gir deg en av mine gamle avatarer. Den støter nok ikke så mange.

Svirre er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:36   #12
Cathrine
Ser meg litt rundt

Cathrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så omtenksom du er, Berglijot.

Gammel 18-12-06, 20:38   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cathrine, her.

Så omtenksom du er, Berglijot.

Jeg vet. Jeg har det virkelig i meg, det omtenksome genet, altså.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:38   #14
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Så omtenksomme dere var her inne.

*rørt*

Og dere sender meg røde og grønne om hverandre. Det ble faktisk en festlig måte å sjekke ut terrenget på. *morer seg*

Svirre er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:38   #15
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:40   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ville støtt meg. :rykker i rødprikkefingeren:

Prikketiggetråder trigger forresten også rødprikkefingeren til veldig mange her inne. :åpplyser:

Og hva var humoren i den avataren egentlig Svirre?

DM er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:40   #17
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Auauau....

m|nken er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:42   #18
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Prikketiggetråder trigger forresten også rødprikkefingeren til veldig mange her inne. :åpplyser:

Jeg vet jo det. Men det er også en fin måte å "bli kjent" på. Det er vel en eller to som vet hvem jeg er, så jeg sjekker litt. Det ser lovende ut.

Og det er ingen humor i avartaren.

Svirre er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:43   #19
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Den ville støtt meg. :rykker i rødprikkefingeren:

Jeg må bare få advare om at å rødprikke tiggere kan føre til at andre rødprikker deg fordi man... ja fordi man gjør det.

Gammel 18-12-06, 20:43   #20
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svirre, her.

Og det er ingen humor i avartaren.

Det var godt å høre. Men hva er poenget med den da, hvorfor valgte du den?

DM er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.