|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Parkering med varebil i Bergen?Me skal til Bergen. Med varebil. Kvar kan me parkere?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkering med varebil i Bergen?Når i uken er det? Er jo gratis å parkere etter 10 på lørdager og til mandag morgen klokka 8. Går sikkert ann å parkere på Åsane eller Lagunen en natt, men det finnes nå noen steder i sentrum hvor man i det miste kan se etter en ledig, gratis plass. Det finnes vel også noen parkometerplasser, disse er vel gratis etter 17, eller er det endret til 20? Får ikke opp kommunen sine sider nå. Sist redigert av indie : 14-05-09 kl 18:23. Årsak: Trykket på enter for tidlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
![]() Sv: Parkering med varebil i Bergen?Fredag til lørdag. Prisen er ikkje så veldig viktig. Det kostar jo å stå i Bygarasjen også. Når eg tenker etter så er vel ikkje skilnaden på å stå i ei gate i sentrum kontra å stå på parkeringsplassen ved Åsane senter over natta så veldig stor, sånn sikkerhetsmessig.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Parkering med varebil i Bergen?Det finnes jo noen parkometerplasser. Øvre- og Nedre Korskirkeallmenningen (der er det også _en_ gratis plass), Strandgaten og bortover mot Nordnes har vel noe. Jeg er helt sikker på at jeg har sett et kart over parkeringsplasser i sentrum før, men siden sidene til Bergen kommune er nede nå så er det ikke mye jeg finner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
![]() Sv: Parkering med varebil i Bergen?Ja, eg har jo parkert ørten gonger utandørs i Bergen sentrum, men det er så lenge sidan at eg ikkje anar kvar eg skal leite no. Og køyremønsteret i sentrum er vel prega av bybane-kaos, eller? Hotellparkeringa til Hotell Norge var 2,1m. Det gir oss 5cm klarering...
![]() |
#6 |
![]() Sv: Parkering med varebil i Bergen?Det er ikke så ille nå, de rydder alltid opp når det nærmer seg 17. mai. Men jeg hadde nok vurdert som dere at det kanskje var like lettvint å parkere utenfor byen den natten, litt avhengig av tidspunktet man skal ankomme og sånn (kommer man litt før det blir gratis å parkere kan det gjerne være helt greit å finne plass feks). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Parkering med varebil i Bergen?jeg har pakert med høy bil i parkeringshus rett ved togstasjonen. Den lå rett ved et hotell der, ikke i retning det shoppingsenteret, men ved andre siden liksom...
![]() |
#10 |
Ventar stadig på vår
![]() Sv: Parkering med varebil i Bergen?
Joda, men ikkje så vrient å ta bussen heller frå Åsane heller.
![]() |
#11 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Parkering med varebil i Bergen?Ut mot Nordnes, ved Nykirken(?) er det ganske mange parkeringsplasser (mot p-avgift).
![]() |
|
|