Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Å oppgradere stilen sin

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 21:13   #1
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Å oppgradere stilen sin

Jeg sitter litt fast i fornuftige-kjedelige-klær-stilen, og garderoben er egentlig ganske slunken.

Jeg trenger litt inspirasjon og råd om hva jeg bør kjøpe for å skaffe meg en litt sprekere garderobe som ikke blir utdatert på kort tid. Budsjettet er ikke så stort, men tenkte å fylle på litt og litt over tid. Er det noen som vet hvor jeg bør se for å få noen gode tips?

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 00:38   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å oppgradere stilen sin

Det går fint an å sprite opp fornuftige klær til å ikke være så veldig kjedelige lengre har jeg lært nylig etter en shoppingtur med Krystallklart.
Jeg fikk "beholdt" den litt konservative stilen min, men ble spritet veldig opp med mye nye basisplagg som kunne pyntes lett opp med accsessoirer som belte, veske og smykker.
Det er vanskelig å foreslå eksakt siden jeg ikke kjenner din fornuftige kjedelige stil.

Gammel 15-05-09, 07:28   #3
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Min fornuftige kjedelige stil er nokså konservativ også, og med litt kjedelige fargevalg gjerne. Blått, grått, brunt, hvitt, beige, og noen innslag av lilla. Jeg er ikke så glad i mønster - særlig blomstrede mønstre synes jeg lite om.

Jeg tar gjerne mot tips om nettsider eller blader!

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 07:56   #4
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker basictopper og cardigan sammen med et skjerf. Det er typisk meg. Sammen med et olaskjørt og boots.

Så basictopper, cardiganer og skjerf er mitt tips.

Gammel 15-05-09, 08:28   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Blunk

Enig med Smash.

Cardigans får du kjøpt på HM til 198, 298, 349.
Skjerf som matcher er fint! Evt et lengre smykke som ikke er for dollete.
Jeg har et langt sølvsmykke med glasshjerter på, som gjør mange antrekk litt finere.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.