Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sko til bunad

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 00:21   #1
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sko til bunad

Jeg har et lite problem; jeg finner ikke bunadskoene mine. Jeg har ikke lyst til å kjøpe nye for det er det samme som å be om gnagsår, siden man skal gå med skoene noen timer på søndag. Kan jeg bruke andre sko til buanden eller er det fullstendig "fy,fy"?

Jeg har en sånn bunad:

Kan jeg bruker de svarte Camper'sene mine? Disse:

Jeg er litt usikker selv, men skoene er jo helt nøytrale og vil ikke kræsje helt med bunaden? Vil selvfølgelig ha sorte strømper i de.

Hva tror dere?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 00:30   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko til bunad

Ehh.. jeg har ikke bunadsko og bruker noen som er litt like dine. Litt høyere hel og en sånn bred rem over. Veldig gode å gå med.

Ingen har noengang kommentert at jeg ikke har riktig sko så jeg tror ingen har tenkt over det her....
TA på de som er gode å gå med, sier nå jeg!

Gammel 15-05-09, 00:35   #3
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg legger merke til folk som ikke har bunadssko, men Campersene må ihvertfall være noe av det beste når du ikke har.
Har sett hvite joggesko til bunad en gang!

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 00:38   #4
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fy-fy. Bare bunadsko til bunad.

Gammel 15-05-09, 00:41   #5
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Ærlig talt selvsagt kan du bruke disse skoene. Det er jo for ille om du må kjøpe nye sko når du allerede har et par fra før som du ikke finner.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 00:51   #6
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Selvsagt kan du bruke dem! De ser jo nesten ut som bunadsko, synes jeg.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 00:57   #7
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg synes du kan bruke dem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.