|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Har kjøpt disse (El naturalista) skoene i dag, men er litt usikker på om jeg kan bruke de til kjole i bryllup, eller om de ikke er "pene" nok? Kjolen er en type sommerkjole i lett stoff, beige og brune farger, og over kjolen skal jeg ha boleroen nederst, bare i brunt. Foten min er bred og med høy vrist, så "vanlige" pensko passer sjelden, mens denne er som lagd for min fot
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan jge bruke disse skoene til kjole?Hvis det ikke er en veldig "fin" kjole, så hadde jeg glatt brukt de skoene der ja - de var kjempefine |
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Som du beskriver kjolen så høres det ut som det passer godt.
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Jeg har de skoene i sort, og jeg ELSKER dem. Jeg bruker dem til både jeans, skjørt og kjoler, men ville ikke brukt de til penkjolen. Jeg har et par andre el naturalista som er nettere og med høyere hel, og de bruker jeg til litt penere.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Du vet at Duoboots også fører sko som lages etter mål av vrista? Mange av skoene ser ut som et h*$%#/ med sløyfer på alle kanter, men det er en del pene sko også synes jeg.
![]() |
#8 |
lurer
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Kjolen:
![]() |
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Jeg tror du blir sommerfin til sommerbryllup. Mange ville sikkert hatt nettere sko i et bryllup, men man skal tenke på at man skal føle seg vel også. Selv kan jeg ikke gå i høyhælte sko nesten og skyr det som pesten.
![]() |
#10 |
lurer
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Kan tilføye at jeg danser ikke, så det trenger ikke å være "danse-sko" for min del.
![]() |
![]() |
#11 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Personlig tror jeg nok at jeg ville følt de ble veldig klumpete og unette til sommerkjole, men hver sin smak.
![]() |
#12 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Jeg ville ikke brukt dem i bryllup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?desverre et veldig og absolutt tydelig nei til bryllup.
![]() |
#16 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Jeg kunne kanskje brukt dem til kjole, men ikke til den kjolen. Den kjolen ville jeg brukt sandaler til.
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Jeg synes de fint går an å bruke i bryllup, forutsatt at du ikke er en av dem som skal stå på utstilling oppe ved alteret.
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Kan jeg bruke disse skoene til kjole?Jeg har også de skoene.
![]() |
|
|