Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke typer sofaer kan man ha når man har stilen shabby chic?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 23:43   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke typer sofaer kan man ha når man har stilen shabby chic?

Jeg har lyst på ny sofa og egentlig har jeg lyst på en litt rustikk mørkebrun skinnsofa. Passer det i stilen shabby chic?

Ei jeg kjenner som har skikkelig gjennomført stil har rokokkosofaer, men jeg vil ha noe mer avslappet.

Hvilke sofaer har dere andre... eller vil dere foreslå?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 23:52   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke typer sofaer kan man ha når man har stilen shabby chic?

Jeg synes ikke at rustikk skinnsofa passer når man har shabby chic-stil, men det er selvfølgelig en helt subjektiv mening

Selv har jeg helt lys offwhite sofa og to lenestoler av typen Ekeskog fra Ikea. Passer veldig bra med min stil som er shabby iblandet koloni....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 07:56   #3
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke typer sofaer kan man ha når man har stilen shabby chic?

Bør vel være noe "Chique" som er shabby i så fall. Personlig synes jeg mere om ecletisisme og synes slike "stiler" er noe som hører hjem i blader men det er meg....

Virkelig shabby chic er jo oppusset/oppdatert gamle ting. Da ville jeg nok tatt en tur på antikvitetsbutikker/ Fretex heller en møbelbutikk.

Rustikt er jo egentlig en kontrast til dette da, men det er jo et spørsmål om hvordan en definerer stilene og ikke minst så betyr det ikke at de ikke kan giftes.


Sist redigert av Maz : 23-12-06 kl 08:03.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no