Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå er julevasken ferdig

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 00:55   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er julevasken ferdig



I morgen reiser jeg. Jeg kverker ungene om de griser til gulvene før vi drar.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 00:58   #2
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

God tur!

Ikke kverk ungene, det blir så mye bråk av det.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 01:02   #3
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.



I morgen reiser jeg. Jeg kverker ungene om de griser til gulvene før vi drar.

Skulle ønske det var meg, jeg har ikke startet julevasken engang!
God tur!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 07:07   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Jeg ville valgt å ikke kverke ungene før jul. Husk: Julenissen ser deg!

Høres godt ut å være ferdig med husvask. Selv har jeg ikke begynt med noe juleting ennå. Ingne gaver, ingen baking, ingen vasking. Tiden strekker ikke til!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 07:20   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.



I morgen reiser jeg. Jeg kverker ungene om de griser til gulvene før vi drar.

Ja, for det blir det jo ikke gris av.

Grattis med ferdigstilt julevask, vi har hatt århundrets letteste julevask - vaskehjelp. Her burde jeg ha hatt et smilefjes som så både flau, glad og stolt ut. Har et litt ambivalent forhold til det å ha vaskehjelp.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 07:39   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Bæret da. Det blir julestress av sånt. Du har jo et helt år på deg til gaver, du vet jo at julen kommer på samme tid hvert år. :formaner:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 08:04   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bæret da. Det blir julestress av sånt. Du har jo et helt år på deg til gaver, du vet jo at julen kommer på samme tid hvert år. :formaner:

Skal du komme her og være fornuftig du nå da.

Neida, jeg kunne selvsagt ha tatt julevasken i oktober, men noe sier meg at det ikke ville funke. Gaver har jeg ikke kunnet kjøpe, for vi har hatt fryktelig lite penger. Nå ordner det seg med penger, men ikke med tid.

Men jeg pleier å være ute i god tid. Jeg pleier å begynne med gaveri oktober, og jeg pleier å ha adventstjerne og alt. I år er ting helt snålt. Ikke stjerne, ingen gaver, huset flyter og Desember er snart ferdig.
Rare saker. Neste år er det min tur til å ha en ryddig og organisert desember. Helt sant .

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 08:14   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Jeg har ikke adventsstjerne jeg heller. Finner ingen stikkontakter i nærheten av det ene vinduet der stjernen passer. Teite elektrikere.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 08:31   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Flinka!
Her mangler både det ene og det andre, men jeg har god tid tror jeg. Hadde jeg skullet reise vekk hadde jeg vel ikke orket å gjøre så mye som jeg har planer om å gjøre nå ...

Vi kjøpte adventsstjerne i går, så nå er den på plass. Alle julegreier var til halv pris på Skeidar, så di fikk den billig. Fint ble det også.

God juleferie Sitron!

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 11:13   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ville valgt å ikke kverke ungene før jul. Husk: Julenissen ser deg!

Høres godt ut å være ferdig med husvask. Selv har jeg ikke begynt med noe juleting ennå. Ingne gaver, ingen baking, ingen vasking. Tiden strekker ikke til!

Næmmen... er det to av oss?

Ellers - flinke Sitronen som får gjort unna ting!
God tur - håper du slapp å ta kverken på ungene!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 11:32   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Så flink du har vært med vaskingen.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 12:13   #12
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

God tur - håper du slapp å ta kverken på ungene!

Jeg kverker de snart. Jeg har allerede eksplodert en gang. Men så ga jeg de et perlesett istedet og kommanderte alle tre på rommet. Jeg har nesten ikke sovet i natt, dette er så gøy. *henter sjokolade*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 14:07   #13
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Så flink du er.
Vi nærmer oss mål vi og.
Jeg låste gubben inne på badet i går.
Han ble der i 4.5 time, og da han kom ut igjen så skinte badet....bling bling.
Men 4.5 TIME......

Gjorde det sikkert med vilje for å slippe unna med andre ting..
Men jeg har spart litt jeg *hysj*

Oppå allt dette så kommer benkeplaten til det nye kjøkkenet i morgen, så på torsdag regner jeg med at han kommer til å bo på kjøkkenet, ergo ingen hjelp den dagen og på fredag kommer svigers samt at jeg jobber den ettermiddagen/kvelden.

Nei, må nok være oppe på natta for å bli ferdig i år.

Michayla er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 21:09   #14
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Jeg ble bare så kjempe misunnelig på Sitron nå.
Men å kværke unger fører helt sikkert til gris, så det anbefales ikke.
(selv om jeg kjenner igjen følelsen)

Jeg stemmer egentlig for å utsette julaften til nyttårsaften.
For da har jeg mulighet for å bli ferdig også.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 21:13   #15
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Hahaa! Her vaskes det ikke før lille julaften. Liten vits å vaske før med tre grisunger.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 21:14   #16
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå er julevasken ferdig

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ville valgt å ikke kverke ungene før jul. Husk: Julenissen ser deg!

Høres godt ut å være ferdig med husvask. Selv har jeg ikke begynt med noe juleting ennå. Ingne gaver, ingen baking, ingen vasking. Tiden strekker ikke til!

Nå skal jeg være skikkelig kjip: Logg av FP og vask i vei kjerring!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no