Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

TFK eller Babyjogger?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-09, 21:37   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

TFK eller Babyjogger?

Jeg trenger litt erfaringer med TFK Joggster Twist og Babyjogger City Elite!

Noen som har/har hatt en av disse, og vil dele litt erfaringer?

TFK kan jeg vel få kjøpt pent brukt til samme pris som jeg kan bestille en Babyjogger fra USA, så prismessig blir det samme hvem jeg velger.

Gammel 24-05-09, 21:57   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TFK eller Babyjogger?

Jeg tok tfk joggster twist og ikke oth pga:
*Handbremsa (men den har vel babyjoggeren og??)
*Regulerbare fotbrettet
*kortere en oth sammenlagt. men babyjoggeren blir vel mindre

jeg har aldri sett en babyjogger live... tror jeg

Gammel 24-05-09, 21:59   #3
Left
Passiv

Standard

Jeg hadde valgt BJCE uten tvil. Men det er fordi jeg har hatt sistnevnte, og synes den er mye finere enn TFK. Sånn bruksmessig vet jeg ikke :bidrar:
BJCE er rett og slett genial i forhold til foldemekanisme osv.

Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 22:03   #4
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg hadde valgt BJCE uten tvil. Men det er fordi jeg har hatt sistnevnte, og synes den er mye finere enn TFK. Sånn bruksmessig vet jeg ikke :bidrar:
BJCE er rett og slett genial i forhold til foldemekanisme osv.

Jeg heller litt dit jeg også, at BJCE er finere rett og slett. Men jeg må innrømme at vogngalskapen har sluppet såpass taket, at det er jeg villig til å overse, om TFK på noen måte er overlegen BJCE. Litt fordi det er litt styr med tanke på reklamasjoner å importere selv, og litt fordi det selvfølgelig en brennhast med å få den i hus!

OTH er ikke med i vurderingen, den blir for kort i ryggen. Og nå kan jeg jo angre på at jeg ikke kjøpte BJCE når de var å få tak i på Barnas Hus, og var billige.

Gammel 24-05-09, 22:04   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har TFK å er veldig fornøyd, lett å kjøre. Fint med fotbrett som både kan være oppe og nede, lett å slå sammen (blir veldig liten)får lagt ryggen langt ned. Innesydd myggnetting, bøyle foran

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 22:21   #6
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

liker ikke den glidelås-system TFK ha. Babyjogger er mye finere og praktisk

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 22:32   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: TFK eller Babyjogger ?

Babyjogger DEFINITIVT ! Hadde den som min siste vogn, og jeg kan virkelig ikke få fullrost den vogna nok !! Kjempelett, stødig, innmari lett å legge sammen, laang liggelengde osv-osv. Den eneste pittelille tingen som ikke var 100 % , var at handlekurven under er litt liten, og litt vanskelig å komme til når barnet ligger.

Man får forresten kjøpt bøyle til babyjoggervognen også.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 22:37   #8
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Ok, så her lukter det USA-bestilling altså.

Gammel 24-05-09, 22:57   #9
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

kan du prikke meg om hvor du skal bestille fra??

Gammel 25-05-09, 12:11   #10
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

Jepp, når jeg kommer meg hjem på dataen der, for her har jeg ikke linken!

Gammel 25-05-09, 14:02   #11
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

liker ikke den glidelås-system TFK har.

Spesielt på tvillingvogna, hvordan man tror at 4 glidelåser mellom setene er på noen måte lett, eller praktisk å justere kan man lure på!!

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 15:30   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg digger glidelås ryggen på tfk`en

Gammel 25-05-09, 19:06   #13
Left
Passiv

Standard

Ja jeg hadde ikke spekulert et sekund på hvilken av dem jeg skulle valgt. Ikke TFK for å si det sånn.

Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:34   #14
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Er det hemmelig det da? Jeg vil også gjerne vite hvor du skal bestille fra.

Gammel 25-05-09, 22:28   #15
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Nope, ikke hemmelig for min del ihvertfall, jeg har bestilt HER.

Så nå er jeg spent!

Gammel 25-05-09, 22:55   #16
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

å takk, men hvor mye vil de ha for shipping?
jeg er sååå list å prøve en city mini!!

Gammel 25-05-09, 23:00   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

liker ikke den glidelås-system TFK ha. Babyjogger er mye finere og praktisk

Jeg mistenker virkelig at de får gode rabatter på glidelåser. Makan til glidelåsstyr.

Gammel 26-05-09, 08:26   #18
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

å takk, men hvor mye vil de ha for shipping?
jeg er sååå list å prøve en city mini!!

Send mail og spør, nå tilbyr de "discounted shipping", så jeg fikk shippping på 58$.

Gammel 26-05-09, 09:00   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også Babyjogger (City Classic) og er veldig fornøyde!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 17:33   #20
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg mistenker virkelig at de får gode rabatter på glidelåser. Makan til glidelåsstyr.

jo flere glidelåser, jo mere rabatt!

Må innrømme at jeg ikke har sett så nøye på TFK, annet enn på bilder, og prøvetrillet i butikken, så det glidelåsstyret har jeg ikke fått med meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.