|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?Vi skal til Orlando neste helg. Mannen er på kongress og jeg og Herremannen blir med. Jeg regner med at vi besøker to parker. Hvilke anbefaler du til meg og Herremannen på 6 år? Er Disney World og Animal Planet best? Sist redigert av Pelen : 25-05-09 kl 04:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?Definitivt Universial Studios! Og Disney. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?Disney World er hele komplekset og har mange parker: Magic Kingdom, Epcot, Hollywood studios, Animal Kingdom, og vannparkene Blizzard Beach og Typhoon Lagoon.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?Om dere skal i to parker ville jeg dratt i Magic Kingdom og Animal Kingdom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?
Ja, jeg kom på det når jeg hadde lagt meg at jeg hadde skrevet feil. Jeg mente Magic Kingdom.
Ja, jeg tror at det er riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?Kanskje du finner noe om køsystemet her; |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?Hadde med 6-åringen i fjor på Sea World og Magic Kingdom. Poden var i ekstase og brydde seg ikke om 33 varmegrader og kilometervis med kø. (foreldrene sverget på at dette var første og siste gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?malou, vi skal absolutt dit en gang, men jeg føler ikke at det er det som haster mest nå når det ikke var så lenge siden vi var på noe lignende. Og angående Magic Kingdom så vet jeg ikke om jeg gleder meg eller ikke ... Å se på dyr er jo som regel bare stas (så lenge de ser ut å ha det greit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?
Høres fornuftig ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvilke parker i Orlando med en 6-åring?Vi valgte Hollywood studios (husker ikke eksakt navn) ettersom det var Star Wars helg der samt Animal Kingdom. Vi har jo mulighet å dra tilbake og jeg syns at dette ble en perfekt blanding for oss denne gangen. Stunshowet samt Star Wars reisen var det mest imponerende på den første og Animal Kingdom var mer imponerende enn ventet. Herremannen var stor nok til å dra opp på Mount Everest og han innrømmet direkte etterpå at det var skummelt men samtidig storveis, 2 sekunder etterpå var det ikke als skummelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|