|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Form etter LASEK-operasjon?Hei, jeg skal operere øynene, og tror jeg får for LASEK.
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Form etter LASEK-operasjon?Jeg var på jobb dagen etter, med solbriller og Viscotears. Husk at du ikke får bruke sminke på en stund etterpå.
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Form etter LASEK-operasjon?Jeg hadde for øvrig ikke vondt et sekund, men jeg tok en Paralgin Forte forebyggende da jeg kom hjem. Noe moro skal man jo ha.
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Form etter LASEK-operasjon?Dette er grunnen til at jeg tok LASIK.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Form etter LASEK-operasjon?Et spørsmål fra en som skal vurdere operasjon når målet er nådd ang vekt, så lurer jeg på hva er forskjellen på LASEK og LASIK? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Form etter LASEK-operasjon?LASEK: De drypper alkohol på øyet slik at alt mykner opp og de kan operere rett på. LASIL: De skjærer et snitt og bretter til side det ytterste laget, og legger det på plass igjen etterpå. Sånn circus.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Form etter LASEK-operasjon?Ok.....Det hørtes litt skummelt ut begge deler |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Form etter LASEK-operasjon?Å, sorry.
|
|
|
#10 |
|
Trøtt
|
Sv: Form etter LASEK-operasjon?LASEK er den nyeste metoden, sant? En kollega tok den i forrige uke, og jeg vet at han så skyer og dårlig hele resten av uka, og var sykemeldt i 3-4 dager etterpå. Det var visst ikke vondt, men ubehagelig og uklart.
|
|
|
#11 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Form etter LASEK-operasjon?Jeg tok LASIK-operasjon for 2,5 år siden.
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2012
![]() |
Sv: Form etter LASEK-operasjon?Jeg tok LASEK operasjon for snart 3 uker siden hos Memira. Etter at jeg hadde spurt en del spørsmål som jeg lurte på angående tørrhet, sjanser for å måtte ta en operasjon til, mørkekjøring, arbeid foran pc etter operasjonen o.l. fikk jeg en valium tablett som gjorde meg meget så avslappet =) Sist redigert av silla : 17-11-12 kl 21:31. Årsak: ekstra info |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Form etter LASEK-operasjon?
Jeg skal opereres i neste uke (Memira) Jeg har forstått det slik at FemtoLasik (den nyeste metoden) er mye sikrere og mindre sjanse for å få infeksjoner? I tillegg får man mindre smerter og kan gå på jobb neste dag.
|
![]() |
|
|