|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Gjenoppretting av powerpoint - HASTER!Autolagres det ikke i powerpoint? I så fall har jeg mistet en hel dags arbeid med eksamen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Gjenoppretting av powerpoint - HASTER!Åpne PowerPoint - Verktøy - Alternativer - Lagre. Sjekk om det er haka av at det skal skje autolagre, og sjekk stien for kvar dette event. skal ligge, for å sjå kva mappe du skal leite i. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjenoppretting av powerpoint - HASTER!
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Gjenoppretting av powerpoint - HASTER!#€"!#% ta. Det var ikke huket av for autolagring.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Gjenoppretting av powerpoint - HASTER!Jeg husker alt, og har heldigvis den innstillingen at når slike ting skjer og man må skrive alt på nytt, blir det bare enda bedre. Har bare ikke helse til å sitte oppe hele natta, så det får gå som det går. Glad jeg har lest masse og notert for hånd i tillegg, ikke bare skrevet på powerpointen.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjenoppretting av powerpoint - HASTER!Har du forsøkt å gå inn på Fil når du åpner PowerPoint, og klikke på Nylig brukte dokumenter?
|
|
|
#11 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Gjenoppretting av powerpoint - HASTER!Ferdig. Det årner seg.
|
|
|
![]() |
|
|