|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Har dere planlagt sommerferien?Ja, har dere noen planer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nå da?
|
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi har allerede vært på sommerferie, vi. Helt sant. Var flott i søreuropa i april/mail.D eilig mens det varte, nå venter en rolig sommer på jobb.
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi skal en uke til Mandal der vi bodde tidligere.
![]() |
#4 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi reiser til Alcudia, Mallorca om ca 1 uke. Der skal vi være i 2 uker. Så skal vi ha 1 uke hjemme, så er det jobb igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi skal ha "ferie" i ca 2 uker fra jobb, men det blir nok ingen ferie allikevel. Vi skal flytte og etablere oss på et nytt sted, med innkjøring i barnehage, ny jobb osv, så jeg ser for meg en svett sommer |
![]() |
![]() |
#6 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi reiser til Kreta om 3 uker. Ingen av oss har vært i "syden" før, så jeg gru-gleder meg.
![]() |
#7 |
Står på egne ben
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi har planlagt hele sommerferien for lenge siden for å få rimeligst mulig billetter og for å være sikker på at vi fikk plass akkurat dit vi ville. Campingvogna på tur blir det i år, til mange fine steder i både Norge, Danmark og Sverige for både liten og stor i løpet av sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Ja:
![]() |
#9 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi skal noen få dager til Danmark og diverse parker. Ellers blir vi hjemme. Huset får de fleste pengene våre. Det trenger sårt oppussing.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Ingen planer. Vi var på Tenerife i påsken. Ellers har vi en million ting å gjøre i hagen og begynne å pusse opp underetasjen vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Skal på telttur til Tyskland. Ellers blir det vel en og annen helgeturen tenker jeg
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Skal på kjærestetur til Barcelona jeg og mannen om 1.5 uke. I hele 5 dager |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?
Og så heldig du er, jeg og drømmer om Barcelona med samboeren min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Ettersom jeg går høygravid denne sommeren har vi ikke lagt så store planer. Ruskesara har ferie fra barnehagen hele juli så vi skal jo finne på litt da. Vi skal 1 uke på Koster, har leid hus der. Det blir flott
![]() |
#15 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Jeg skal først på jentetur til Irland i juni på en langhelg og så går selve ferien til Spania i slutten av juli. Ca. 2 uker.
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi brukte nesten to ferieuker (og absolutt alle pengene) på påskeferien, så det blir enkelt i år. Poden skal ha to uker sommerskole (én først i ferien og én helt mot slutten), vi skal to uker sammen til familie i først Trøndelag og så Tromsø, og så blir Poden igjen hos besteforeldre i bortimot to uker. Det er én juliuke der det ikke er planlagt noe for Poden enda - får se om noen besteforeldre kommer til Oslo noen dager, eller om jeg tar meg noen ekstra fridager sammen med ham.
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Jeg bytter jobb i sommer og ender opp med 6 uker ferie. Det er jo helt fantastisk.
![]() |
![]() |
#19 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi driver fortsatt og teller på knappene, men heller nok mot en lavbudsjett-ferie. Vi har lyst til å bygge om litt (har åpen løsning mellom etasjene og vil bygge igjen pga støy + ønske om noen flere kvm) og putter nok heller pengene der. Vi reiser nordover til min familie en tur, enten med tog eller med bil (dersom banken vil låne oss penger til ny bil), og så vurderer vi noen dager over til Østersund. Ellers planlegger vi mange late dager her hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har dere planlagt sommerferien?Vi planlegger sommeren ganske tidlig, så den har vært "spikret" lenge nå.
![]() |
![]() |
|
|