|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Røyker dere i folkemengder?Synes dere det er greit å gå og røyke i store folkemengder? Jeg blir egentlig litt paff jeg. Hadde jeg røykt hadde jeg gått et sted med litt mindre folk og røykt ferdig, i stedet for å gå rundt med røyken der folk er stimlet sammen. Vi var på Jærdagene i dag, og gikk rundt i Bryne sentrum. Det kokte av folk der, var et lite mareritt å komme seg frem, men selvsagt veldig gøy også. Men det som ødela var alle som gikk rundt med røyk midt i folkemengden, det var til dels så mye røyk rundt oss at jeg fikk kvelningsfornemmelser. Det var jo også en haug med barn der.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Dessverre så er noen av røykerne innbarka egoister.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Drømmeprinsen røyker nok i folkemengder ja. Type utenfor konserter folkemengder for eksempel. Ikke i 17. mai tog. |
![]() |
![]() |
#6 |
Drømmer
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Enig med deg Iset, vi var på stranden å badet i dag, 2 damer satte seg rett ved siden av meg og minitrollet og fyrte opp røyk etter røyk, vi endte opp med å dra. Ble litt paff over en pappa som gikk sammen med ei jente på rundt året, han hadde røyk i ene hånden og barnet i andre hånden nede ved vannkanten. Det var visst ikke så enkelt for jenta ramlet ut i vannet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?...og alle utspel av denne sorten er regelrett mobbing av dei stakkars røykarane. Trasige greier
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Dette har jeg aldri opplevd som noe problem selv om jeg er innbarket ikke-røyker. Kanskje folk er flinkere til å ta hensyn til sånt i Oslo?
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Ja jeg vet jo at denne typen tråder kan utarte seg sånn, men jeg håper virkelig enkelte som leser denne tråden og føler seg truffet, kanskje tenker seg om neste gang de tenner opp en røyk blandt mange folk.
![]() |
#12 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Da eg gjekk på høgskule, stimla røykarane seg saman like utanfor inngangspartia (ja, fleirtal) sånn at me måtte gå i sikksakk for å komme inn. Ingen mulighet til å komme seg inn i bygget utan å bli eksponert for røyk.
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?På stranda og i byen er det utrolig plagsomt. For å komme seg ut av kjøpesenteret i byen må jeg albue meg forbi horder av røykere også.
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Jeg kan irritere meg over at folk står i bussskuret sammen med meg og røyker. Jeg gidder ikke bli klissvåt fordi noen må blåse røyk rett i ansiktet på meg, men snur meg demonstrativt vekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Jeg syns det er flaut å tenne en røyk omtrent uansett hvor jeg er, så i folkemengder er det uaktelt.
![]() |
#16 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Jeg ville nok ikke røyket i store folkemengder, og sånn, men jeg kan ikke se for meg at utendørs røyking er til enorm sjenanse for folk flest. Man skal selvsagt ta hensyn fordi det er enkelte som reagerer veldig på det, men jeg har aldri syntes at det har vært noe problem.
![]() |
#18 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Jeg røyker ute ja, men ikke i folkemengder. Altså, jeg prøver ta hensyn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?
Dette diskuterte vi faktisk i helgen, da vi satt ute på en pub. Og jeg, som ikke-røyker som misliker røyklukt, syns det er helt kurant at folk røyker i den settingen. Om det trekker rett i ansiktet på meg, så bare spør jeg om vi enten kan bytte plass eller de kan holde den andre veien. Poenget er at man tar hensyn, om man kan. Både jeg og de som røyker.
![]() |
#20 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Røyker dere i folkemengder?Da jeg røykte var jeg vanvittig nøye på å skjerme mine medmennesker for mine dårlige vaner. Hvorfor skulle jeg ikke det? Alt annet er mangel på respekt for andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|