|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Hvor finner man kule solhatter til gutter?Knerten er 1,5 og har ikke all verdens med hår. Han er ikke så veldig glad i å ha noe på hodet, men nå i solskinnet synes jeg egentlig at det er en dyd av nødvendighet. Det er ikke så lenge til vi drar på ferie heller.
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Vi har flere gode solhatter fra www.babysunprotection.com. Den ene har han hatt i 3 år, og den er fremdeles helt fin. Hattene har SPF 50, og god brem.
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Vi har funnet ganske "freshe" hatter både på HM og Name-it i vår tid (vel og merke en stund siden nå, lillebror arver jo bare)
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Hennes og Mauritz:
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Det er vel ganske enkelt å sy fast en strikk for å ha under haka tenker jeg. Evt stropper å knytte da. Med tanke på det relaitvt kjipe utvalget for gutter, så har jeg tenkt på det..
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Å sy på noen egne stropper var ikke så dumt. Da begrenser jeg ikke utvalget like mye.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Mexx hadde noen veldig fine solhatter i dongri da T. var liten. Kanskje de har dem enda?
|
|
|
#10 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: ut mot havet
![]() |
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Vi har kjøpt fra www.comfykid.com, veldig fornøyd med de og nye er innkjøpt til denne sesongen
|
|
|
|
#11 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Vi har fra Polarn og Pyret. De har stort utvalg og masse flotte farger på bøttehattene. Jeg har kjøpt den som Bauche linker til, som er vendbar, men med jeansstoff/rød til Lillebror (og rosa/gul til Lillesøster) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?De hadde noen kule på Sukker på Tveita, tror det var Name it.
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?ja vi har også kjøpt på HM. de er billige, men sitter godt
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Vi har en ensfarget en fra HM.
|
|
|
#18 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner man kule solhatter til gutter?Ah. Denne tråden kom akkurat for sent, jeg lurte på akkurat dette før helgen, men nå er jo sommeren forsvunnet igjen. Men jeg noterer tips til neste høve.
|
![]() |
|
|