Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gran Canaria alene?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-09, 17:25   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gran Canaria alene?

Det ser ut som jeg muligens får en drøm oppfylt om å dra alene på "soleferie" nå i sommer. Men nå som det kanskje blir en realitet så får jeg litt noia. Det er vel ikke noe å være redd for? Jeg drar i så fall til et hotell jeg har vært på før. Et bra hotell som jeg dro alene med minsten når han var 8 mndr. Jeg har vært på Gran Canaria 7-8 ganger, jeg er voksen på snart 38 år og jeg er neppe den første som drar alene. Det går bra???

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 17:26   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gran Canaria alene?

Klart det går bra.

Gammel 02-06-09, 17:27   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt går det bra.

Gammel 02-06-09, 17:32   #4
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klart det gjør!

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 17:46   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Selvsagt går det helt bra.
Ble nesten litt missunnleg jeg nå. Det hørtes helt ufattelig deilig ut å dra helt alene. Stranden, et par bøker og meg :drømmer:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 17:49   #6
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Hva er det som eventuelt ikke skulle gå bra?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 17:51   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Hva er det som eventuelt ikke skulle gå bra?

Næsj.... at noen tar meg eller noe sånt .

Gammel 02-06-09, 20:28   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klarer ikke mane fram noen som helst grunn til at ikke det skulle gå bra. :veldig unnelig:

Gammel 02-06-09, 20:30   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer til å gå strålende.

Jeg ville kanskje valgt et mer spennende sted en Gran Canaria, men hvis du vil reise et sted du er kjent, så gjør det.

Gammel 02-06-09, 20:31   #10
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det går bra! Jeg kjenner ei dame som forlater mann og barn hver vinter for å få en uke alene under solen, men bøker og godt vær. Jeg synes hun er flink til og investere i egentid!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 20:32   #11
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

En veninne av meg dro alene til G C for noen år siden, koste seg masse hun! Ingen problemer av noe slag, og tok seg et dykkekurs mens hun var der

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 20:34   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det kommer til å gå strålende.

Jeg ville kanskje valgt et mer spennende sted en Gran Canaria, men hvis du vil reise et sted du er kjent, så gjør det.

Jeg vet at Gran Can ikke er så kjempespennende, men jeg liker at jeg vet hvor jeg er. Ikke har jeg noen ide om hvor andre steder det er ok å dra alene til...

Gammel 02-06-09, 20:36   #13
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer til å gå kjempebra! Heldiggris

Gammel 02-06-09, 21:07   #14
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Det går nok strålende. Hørtest kjempe herlig ut

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 21:17   #15
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det hørtes deilig ut!
Klart det kommer til å gå bra. Kos deg!

Gammel 02-06-09, 22:02   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det blir helt knall. Gran Canaria er supert det, og mer enn bra nok om det er sol og avslapping som gjelder.

Må få med deg en tur til Las Terrasas - nytt kjøpesenter litt nord for flyplassen. Det er type utsalg i alle butikkene, Zara (butikken heter Lefties, og selger left-over Zara-klær.) Mango, Desigual, skobutikker, sportsbutikker osv osv. Og selve handlegaten er utendørs. Tror du kan ta bussen.

Jeg skal også til Gran Canaria, men ikke alene dessverre. (det er hyggelig å reise med barna altså, men det høres helt toppen ut å være for seg selv en uke)

Men skal du reise på et hotell du har vært før? Du har vel ikke tenkt å reise på et sånt Ving-senter eller noe sånt med bamseklubb, trim for eldre i bassenget? Man trenger ikke sånt når man reiser alene synes jeg da.

Skulle jeg ha reist alene og bodd på hotell på Gran Canaria hadde jeg nok valgt enten Dorado Beach i Arguineguin, eller et hotell på Amadores-stranda.

Gammel 02-06-09, 22:21   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Ikke noe Ving-senter nei! Det blir vel dette:
http://www.apollo.no/Travelling+with...tm?Search=True Det er utrolig flott og med god mat.

Las Terassas har jeg ikke vært på. Vi var på Gran Can i påsken i fjor og pleier å fra til Atlantico senteret.

Gammel 02-06-09, 22:45   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det ser jo helt fantastisk ut. Er veldig lite kjent akkurat der, men det så absolutt ut som et fint sted å være, og i hvertfall veldig lav 'charterfaktor' som jeg har litt angst for.

Gammel 02-06-09, 22:53   #19
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg vet at Gran Can ikke er så kjempespennende, men jeg liker at jeg vet hvor jeg er. Ikke har jeg noen ide om hvor andre steder det er ok å dra alene til...

Antiparos! Lite, intimt, lett å få oversikt (øya er bitteliten med én "by" på) og lett å komme i kontakt med andre om man ønsker. Stort sett voksne (og familier) som ferierer der. Det er så inderlig koselig, altså.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 13:42   #20
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Klart det går bra.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.