Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gave til lærer

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-09, 18:50   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Spørsmål

Gave til lærer

Sommeravslutning til uka, og læreren må jo få noe, men hva??

Gode tips og råd mottas med takk.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 18:52   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til lærer

Vi har pleid å gi både blomster og et smykke og vi har tatt penger fra klassekassa.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 18:56   #3
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Som lærer vil jeg påstå at man får alt for lite vin.
Til jul fikk jeg et selv-spa-sett fra Body Shop, det likte jeg veldig godt.
Jeg ville også satt pris på en sånn henge-blomst, til å ha ved inngangspartiet, eller en annen type ute-plante.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:10   #4
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blomster pleier å være en slager. Og koselig å få.
Fra den klassen jeg har nå, har jeg fått glass fra et kunstnersenter i nærområde. Jeg har fått beskjed om at de har handlet inn med tanke på at jeg skal følge de ut 7.klasse (6.klasse nå)...

Gammel 07-06-09, 20:29   #5
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Jeg er lærer og har som regel fått blomster. Nå til jul fikk vi noen veldig fine lysestaker.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:31   #6
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Gir dere gave hvert år?

Gammel 07-06-09, 20:35   #7
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke vant med å få gave hvert år. Igrunn bare når jeg har avsluttet med 10. klasser. Da får man vel ofte litt finere gaver og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:58   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Lærerne våre fikk en bok (byttbar) og en flaske vin hver på sommerfesten forrige uke.

Gammel 07-06-09, 21:46   #9
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Gir dere gave hvert år?

Klassen til Christian har gitt lærerne gaver hvert år.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 21:47   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi ga gaver hvert år på barneskolen, type fine lysestaker etc.
VArierte også med et kjede en gang og armbånd.
Veldig koselig. Pengene ble tatt fra klassekassen.

Gammel 07-06-09, 21:47   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klassekontaktene ordner gave til lærer på avslutningen. Vi har en klassekasse som de tar av til det. I år fikk læreren en stor chiliplante. Tøff grønn plante med røde store chili på.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 21:55   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Gavekort på bokhandel

Gammel 07-06-09, 22:50   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk blomster i år.

Tidligere har jeg fått mye forskjellig, både uteplanter, fat og pyntegjenstander. Noe av det jeg har satt mest pris på, er god solstol, kjølebag og sånn stiv handlekurv som kan brettes sammen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 07:51   #14
Trixie

Trixie sin avatar

Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tipsene alle sammen, jeg må nok på shopping i morgen ja.

Gammel 08-06-09, 09:21   #15
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke lærer, - og i denne sammenhengen kjenner jeg en viss lettelse over akkurat det - men det eneste jeg ville satt pris på av gaver er blomster og gavekort. Enten et generelt gavekort eller på bokhandel.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 09:22   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har gitt kinobilletter til lærerne. Men altså, vin? Fra barn på barneskolen? Det kunne faktisk aldri i verden falt meg inn.

Gammel 08-06-09, 11:37   #17
Trixie

Trixie sin avatar

Standard

Vin kunne jeg fint finni på å gitt altså.
En bok var en god ide.

Gammel 08-06-09, 20:05   #18
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi har gitt kinobilletter til lærerne. Men altså, vin? Fra barn på barneskolen? Det kunne faktisk aldri i verden falt meg inn.

Vi gav vin, det har vi også gitt til lærerne i 3. klasse i både til jul og sommer i flere år. Gaven er jo like så mye fra oss foreldrene. Jeg drikker ikke vin selv, men ser ikke noe galt i å gi bort.

Gammel 08-06-09, 20:18   #19
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Blomster er koselig, men rett før en laaang ferie er det kanskje litt dårlig timet. (I hvert fall hvis jeg måler etter blomsterdødsraten i mitt hjem.) Bøker, kjekke greier til kjøkkenet, gavekort og smykker er vanlig. Selv er jeg av typen som blir glad for omtrent alt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 20:25   #20
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har de siste åra fått bøker, smykker, gavekort på bokhandel, blomster og roser til å plante i hagen min. Det siste var veldig koselig, syns jeg.

Jeg hadde ikke reagert negativt på vin heller.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.