|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gir man sommergave i barnehagenSom fersk barnehagemamma lærte jeg i høst at mange gir en liten ting til barnehagen eller de ansatte til jul. Vi valgte å kjøpe en liten ting til de ansatte på avdelingen og leverte disse siste dag før juleferien. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gir man sommergave i barnehagenJeg ikke fersk barnehagemamma, men jeg er litt usikker på dette jeg og. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir man sommergave i barnehagenJeg er ikke vant til det, heller ikke at det er noen automatikk i at en får en ting til jul. Det vi har gjort er at vi har gitt en liten oppmerskomhet når hun har bytta fra småbarn til storebarn, og fra storebarn til skole. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Gir man sommergave i barnehagenDet tror jeg er sjelden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir man sommergave i barnehagenPå avdelingen her ga alle foreldrene 50 kr, og så fikk de ansatte hver sin gave |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Gir man sommergave i barnehagenHos oss er det uvanlig med gaver i barnehagen, bortsett fra når barna slutter. Da er det mange som stiller med noe spiselig til de ansatte eller en leke/et spill til barnehagen.
|
|
|
#8 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Gir man sommergave i barnehagenFørste året gav jeg gaver. Senere har jeg ikke gjort det. Jeg var også mer fornøyd de første årene og tanken slår meg om det er derfor jeg ikke har gitt noen gaver de siste årene? Nå har hun et par engler og noen som knapt skjøter jobben sin, hvordan gjør jeg det i år tro?
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gir man sommergave i barnehagenJeg har ikke kjøpt gave til de i barnehagen, og kommer heller ikke til å gjøre det med det første. Muligens når vi er helt ferdige der.
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Gir man sommergave i barnehagenTakk for innspill. Da slår jeg fra meg sommergave. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gir man sommergave i barnehagenJeg har aldri kjøpt sommergave og jeg har hatt barn i barnehage i ni år nå. :datapunkt: Julegaver og påskeegg kjøper vi og en gave når ungene slutter, men ikke noe hver sommer nei.
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Gir man sommergave i barnehagenVi har gitt til jul (enten smuglet inn en blomsterkvast kun fra vår familie) eller spleiset med de andre familiene (mye bedre løsning synes jeg) og kjøpt gavekort på spa til de ansatte |
|
|
|
![]() |
|
|