Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvilken kanal ville du valgt?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Hvilken kanal skal vi velge?
BBC Entertainment 35 61,40%
Svensk TV4 22 38,60%
Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-09, 16:53   #1
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken kanal ville du valgt?

Vi får besøk av en Get-boks-mann snart. Borettslaget har bestemt at vi skal få ny boks som gir flere tv-kanaler, blant annet. I den forbindelse får vi velge to stykker fra ei liste i tillegg til standardpakka. Vi har bestemt oss for Viasat History. Men så står vi mellom BBC Entertainment og Svensk TV4 på andrevalget. Begge kanaler har en del krimserier som vi liker å se. Utover det vet vi ikke så mye om programtilbudet (og vi ser heller ikke styggmye på tv, strengt tatt).

Med poll!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 16:54   #2
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Vi har begge og har ikke sett på BBC i det hele tatt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 16:55   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Jeg har TV4 både her hjemme og i Sverige og ser sjelden på det. Syns det er mye Bingolotto og samme serier som går på andre kanaler vi allerede har.

Så jeg ville valgt BBC entertainment (som jeg gjerne skulle hatt).

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 16:55   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

BBC Entertainment. Vi ser omtrent bare på den.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 16:56   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Svensk TV4 - slik at man kan se That 70's Show.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 17:03   #6
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

BBC Entertainment.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 17:23   #7
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

BBC Entertainment - uten tvil.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 17:25   #8
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Jeg hadde ikke vært i tvil om det hadde vært BBC Lifestyle, men Entertainment har jeg aldri sett på bortsett fra et par "weakest link".

  Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 17:41   #9
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Svensk TV4 - slik at man kan se That 70's Show.

Men det går jo på TV2 også.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg hadde ikke vært i tvil om det hadde vært BBC Lifestyle, men Entertainment har jeg aldri sett på bortsett fra et par "weakest link".

Hvorfor Lifestyle? Det var også et av alternativene fra Get, men det har vi ikke vurdert engang.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:01   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Lifestyle har matprogrammer. Jeg har lyst på Lifestyle, men innser at det blir en dyr affære. Iallefall når jeg knapt ser på annet enn nyhetene på NRK sånn i ny og ne på TV.

Aner ikke hvem jeg ville valgt av de to du nevner.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:11   #11
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Men det går jo på TV2 også.

Man kan selvsagt ikke få nok.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:13   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Bbc.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:17   #13
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Lifestyle har massevis av gode matprogrammer, designprogrammer og ting som What not to wear og Ten years younger. Jeg ser veldig ofte på det.

  Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:23   #14
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

BBC, enda jeg tror at Twin Peaks går på kanal 4 innimellom! :edel:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 18:43   #15
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Nå har mannen vært her alt. Jeg lot flertallet i pollen avgjøre, så det ble BBC Entertainment. Og nå ser jeg at Lifestyle har matprogrammer. Jaja, man kan ikke få alt. Da er jeg i det minste skjermet mot What not to wear og Ten years younger.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:26   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

TV4, de sender Simpsons hele tiden, flere episoder hver dag.
Du skal vel ha PVR-boksen? Jeg har nå levd uten den i snart 2 mndr etter at vi flyttet fra borettslaget (svigers har ikke PVR) og jeg føler jeg lever i helvete. HELT avhengig, beste jeg har hatt. Vi skal ha PVR fra Lyse når vi flytter i juli, heldigvis. Den er sikkert ikke så bra som GET sin, men bedre enn ingenting. *savner GET*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:33   #17
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

TV4, de sender Simpsons hele tiden, flere episoder hver dag.

Ok, det avgjør saken for min del. Min stemme går til BBC.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:36   #18
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

PVR kostet ekstra og er vel beregnet på digital/HD-tv, tror jeg? Vi gidder uansett ikke betale noe utover kringkastingsavgiften for å se på tv. Kan ikke helt se at vi skulle ha hatt bruk for PVR, da vi ser lite og ikke vil se på det som et savn om vi gikk glipp av noe vi egentlig hadde tenkt å se. Det eneste måtte vel være at man kan leie film med PVR. Men det funker i grunn med dvdutleie også.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:36   #19
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ok, det avgjør saken for min del. Min stemme går til BBC.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-09, 20:37   #20
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kanal ville du valgt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

TV4, de sender Simpsons hele tiden, flere episoder hver dag.
Du skal vel ha PVR-boksen? Jeg har nå levd uten den i snart 2 mndr etter at vi flyttet fra borettslaget (svigers har ikke PVR) og jeg føler jeg lever i helvete. HELT avhengig, beste jeg har hatt. Vi skal ha PVR fra Lyse når vi flytter i juli, heldigvis. Den er sikkert ikke så bra som GET sin, men bedre enn ingenting. *savner GET*

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no