|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Det er helt sikkert min fortjeneste, tror dere ikke?Jeg deltok i en spørreundersøkelse fra bokkilden, der de spurte om det var noe jeg kunne tenke meg annerledes der.
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Det er helt sikkert min fortjeneste, tror dere ikke?Jeg har endret på lenken nå, jeg aner ikke hvorfor den ble feil.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Det er helt sikkert min fortjeneste, tror dere ikke?Helt klart din fortjeneste! Det var jo en strålende ide!
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Det er helt sikkert min fortjeneste, tror dere ikke?Selvsagt er det din fortjeneste. |
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er helt sikkert min fortjeneste, tror dere ikke?Er nok din fortjeneste ja. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Det er helt sikkert min fortjeneste, tror dere ikke?Klart det er din fortjeneste! Du er flink
|
|
|
#9 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Det er helt sikkert min fortjeneste, tror dere ikke?Jeg skjønte det ikke helt, jeg. Gaveartiklene o.l har jo vært der en evighet? Jeg har bestilt både bokhyller, termos, klær og smykker derfra ved flere anledninger.
|
|
![]() |
|
|