|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() VG-lista konserten på RådhusplassenNoen som skal dit med barna sine? Jeg tenkte jeg skulle ta med eldstemann på 6,5 år dit. Hun er en skikkelig natteravner som fint kan være oppe til sent på kvelden, så jeg tror det skal gå greit å ta henne med dit. Hun er så glad i musikk og kjenner til flere av dem som skal opptre der.
![]() |
#2 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VG-lista konserten på RådhusplassenVi var i fjor i Trondheim med nesten 3 åring, 7, 10 og 13 åring. Det gikk helt greit, men jeg angret på at jeg ikke hadde papatumen med for å bære lillesøster.
![]() |
#3 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VG-lista konserten på RådhusplassenHadde jeg bodd i nærheten, skulle jeg helt sikkert tatt med 6-åringen min dit. Hun har så lyst å på konsert, etter at både mor og storesøster har vært på mange. Vesla vil på Toby Keith hun da, så vi får håpe han kommer til Norge snart, så jeg og vesla kan nyte vår første konsert sammen
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: VG-lista konserten på RådhusplassenTror nedrigg begynner sånn halvelleveish. Anbefaler ikke å stå midt i klynga med små barn, det er ikke den mest reflekterte publikumsmassen som står der. (Mye dytting og sånn.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I gapestokken
![]() Sv: VG-lista konserten på RådhusplassenSiden jeg drar dit alene, tenkte jeg hun kunne sitte en del på skuldrene mine. De har vel storskjerm også, stemmer ikke det? Jeg vil ikke stå helt foran, det er vel bare pes. Det er mulig vi kan få tak i backstage-pass også av en kontakt.
![]() |
#6 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VG-lista konserten på RådhusplassenNå stikker jeg snart innover til Poden og pappan (det er jo pappahelg), og så tar vi trikken sammen ned til byen. Håper at uværet er over for i dag og at det finnes plasser med litt sikt til scenen men uten at vi må stå som sild i tønne.
![]() |
#7 |
I gapestokken
![]() Sv: VG-lista konserten på RådhusplassenDet ble en våt opplevelse. Jeg var der til ca 22.15 før vi ga oss. Jeg hadde datteren min på skuldrene mine store deler av konserten og kjenner det godt der fremdeles. Selv om hun bare veier 21 kg er det mye å bære på i lengre tid på skuldrene. Men tror hun hadde det gøy, og da er det verdt det.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VG-lista konserten på RådhusplassenKan tenke meg du kjenner det i skuldrene idag, ja. Sønnen min var der. Han var litt forkjølet da han dro og tipper han har det litt verre nå etter å ha stått i regnet. Selvfølgelig uten hverken paraply eller regntøy. Han har ligger å sover ennå og skal få sove til han våkner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: VG-lista konserten på RådhusplassenHvis det ikke hadde vært dårlig vær så hadde jeg tatt med snuppa. Vi hadde i så fall ikke hatt noen intensjoner om å få med oss alt, men i hvert fall starten (hun elsker Alexander Rybak). I så fall hadde jeg tatt med ergoen og festet den litt høyt slik at hun kunne sett meg over skulderen. Hun veier bare 15 kilo, så det hadde gått greit.
![]() |
![]() |
|
|