|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
RibbetyperHva er forskjellen på tynnribbe, familieribbe osv?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: RibbetyperHer er familieribba som gjelder. Det er mere kjøtt på den, og noen i huset liker ikke sprøstekt flesk.
|
|
|
|
#4 |
|
Permakulturell
|
Sv: RibbetyperFamilieribba er inkl. kotelettkam. Tynnribbe er uten. Smaken er som baken. Selv foretrekker jeg tynnribbe, for den er lettere å få til (etter min mening).
|
|
|
#5 |
|
weird
Sv: RibbetyperHva ser dere etter når dere skal velge ut en "god ribbe", forresten?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tankefull
|
Sv: RibbetyperSelv liker jeg best tynnribbe. Jeg velger tynnribber ut fra hvor mye fett det er på den. Det beste er mye kjøtt med tynne lag fett innimellom. Styrer unna ribbene med tykke lag fett!
|
|
|
#7 |
|
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RibbetyperJeg bruker familieribbe,mere kjøtt på den
|
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: RibbetyperJeg har aldri prøvd noe annet enn familieribbe. Hadde en vag plan om å kjøpe tynnribbe i år, men har droppet det. Familieribba vet jeg ihvertfall at jeg får til.
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Sv: RibbetyperVi bruker familieribbe, fordi det alle i vår familie liker best på ribba er kotelettdelen. Jeg syns ikke tynnribbe-delen er noe god, det er for mye fett innimellom (selv om det er tynne lag). Jeg liker kotelett-kjøttet og svoren. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: RibbetyperHah! For en gangs skyld noe nyttig på God Morgen Norge;
|
|
|
#11 |
|
weird
Sv: RibbetyperTusen takk!
|
|
|
![]() |
|
|