|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Jeg er FAU-medlem for avdelingen til knerten og har samlet inn penger fra foreldrene til å kjøpe sommergaver til ped.leder og 2 assistenter. Har 300,- til ped.leder og 150,- til hver av assistentene.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Gavekort på bokhandel. Alle må da finne noe de vil ha der?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Har tenkt tanken, jeg bare synes kanskje den var litt for enkel? Da får jeg sikkert også kjeft av den ene veldig engasjerte moren som har foreslått noe skålgreier som jeg ikke får tak i til i morgen.
![]() |
#4 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Har de hage der de bor?
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?"Skålgreier" ville jeg ikke kjøpt til noen dersom jeg ikke var helt sikker på at det faktisk var deres stil. Sørg nå i det minste for byttelapp i så fall.
![]() |
#6 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?
Overlate jobben til den ene veldig engasjerte moren
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
Jepp, det er derfor jeg desverre ikke rakk innom for å se på de.
Mhm, har tenkt tanken, men hun meldte seg ikke til det teite FAU-greiene, så da. Nå er heldigvis min periode ferdig i august, og da skal ikke jeg være med der til neste år.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Ikke skålgreier, lov meg det. :ung og barnslig pedleder med særdeles avvikende interiørsmak: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Epletre var jammen en god ide til ped.leder. Han bor hvertfall langt utenfor byen og jeg regner med at han har hage.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?En annen ting er jo at selv om man liker "skålgreier", så kan det jo være greit å slippe å få det til jul og sommer hvert år gjennom et helt yrkesliv. Et par gavekort i året regner jeg derimot med at man fint får brukt opp - terskelen for å bruke det på gaver til andre, om man ønsker det, er jo også lavere enn terskelen for å gi bort en ting man har fått, gjetter jeg.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Jeg lurer litt på det samme. Sønnen min har egen spesialpedagog og to assistenter, og jeg føler de må få noe fra han. Men jeg har landet på at de kanskje bare skal få et hjemmelaget kort av han. Men mulig det er litt kjipt? Jeg aner virkelig ikke hva de liker og ikke liker. Men gavekort på Norli eller noe kan vel ikke slå feil? Hvor mye bør i så fall et slikt gavekort være på?
![]() |
#12 |
rakkarpus
|
Vet ikke, men er det alltid man har plass i hagen til det altså? Epletre synes jeg havner i skålkategorien, tenk om de bor i blokk da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Jeg synes man skal kjenne en persons smak og ønsker ganske godt før man gir et epletre.
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Epletre er uansett mye bedre enn skålgreier, men som nevnt over, kjipern hvis man bor i blokk eller har planer om å flytte innen overskuelig framtid. Selv ville jeg nok blitt veldig glad for et epletre, forutsatt at jeg bodde der jeg skulle bo de neste ti årene eller mer, og at jeg faktisk bodde et sted der epletrær kan overleve klimaet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Treet blir i så fall bare til ped.leder og han bor langt utenfor byen, har hus og stor hage ser det ut til (har slått opp i telefonkatalogen
![]() |
#18 |
Einsam
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Vi har de siste årene gitt i "bade"-tema. De har fått strandstoler, badehåndklær, strandbag, og i år en strandmadrass (og kopp). Har falt godt i smak, bruksartikler som alle trenger |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til sommergave til ped.leder og assistenter?Hmm, kanskje strandhåndkle hadde vært noe til assistentene da? Takk for tipset, Maxine!
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fikk rosebusk et år og ble veldig glad. Bare så synd at jeg greide å ta knekken på den etter noen år. Jeg syns rosebusk, frukt eller bærtre er bedre enn en gave som er smaksavhengig (som en skål). Men aller best har jeg likt å få vinflasker. Det er bruksting etter min smak, men da må man være sikker på at mottakeren liker vin og at det ikke finnes noen avholdsfolk blant giverene. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
skålgreier |
|
|