|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Jeg skal ut med jobben. Show og middag. |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Jeg ville gått for sandaler. Støvletter blir for varmt, pensko som er vonde å gå i, suger.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Jeg har vanlige småsko som er lave med rem over vristen, men de er litt rocka - fra rieker. Passer fint til jeans, men kanskje ikke til pent skjørt. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Da er det lagt ned innsats her.... |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Det ble ikke sandaler heller, for da jeg prøvde i speilet så det ut som om jeg hadde Tykke Legger. Vanligvis gjør ikke det meg noe, men i dag vil jeg ikke ha det. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Rekker ikke, skal dra om en halv time... Men det blir penbukse tror jeg. Hvis jeg ikke skifter igjen. |
![]() |
![]() |
#12 |
This is normal!
|
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Torden, lyn og regn? Neida, ikke på yr.no i hvert fall.
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Du er blitt lurt, aC!
![]() |
#15 |
This is normal!
|
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?
Hoder bør rulle!
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?De ringte inn oppmøte en time tidligere. Nå... MANNFOLK!!!!! |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Det tordner her forresten. Er det ikke torden i byen? |
![]() |
![]() |
#18 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Det er nokså svarte skyer her nå, og det blåser.
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Korrekt kotyme for anvendelse av fottøy?Tordner her på jobb ja
![]() |
|
|