Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg har fått en lukt ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-09, 09:55   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått en lukt ...

på kjøkkenet... Jeg aaaaner ikke hva det kan være. La merke til det i går.. en slags sur lukt.
Først trodde jeg det var melkekartongene jeg hadde satt fram for å kaste dem i papirspannet, så jeg tok dem ut med en gang og trodde problemet var løst.
men nei... lukten er ikke sånn stinkende, men den er en slags eim. Kjenner den når jeg går inn på kjøkkenet men klarer ikke sniffe meg fram til kilden. Ble så irritert i går. Sniffet og sniffet og prøvde å finne ut hvor den kom fra men det er rett og slett umulig.
Jeg vasket ned hele kjøkkenet i går. benker og skap og i skuffer og under vasken(der bossspannet står) Trodde problemet var løst fordi det luktet så rent og godt der da jeg la meg. Men tror dere ikke lukten var der igjen i dag morges???
Kan ikke riktig beskrive helt hva det lukter.. Litt surt, som melk kanskje... eller som parmasan ost..
hva kan dette være???I alle dager?

Altså jeg er en person som ikke henger meg sånn opp i detaljer.. har hybelkaniner under sofaen og smuler under kjøkkenbordet ofte, men lukter...... de MÅ vekk.. kan ikke ha dårlig lukt et sted.. fysjom..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.