Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Et vanskelig spørsmål om senger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-09, 12:28   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et vanskelig spørsmål om senger

Jeg har lyst på himmelseng til soverommet. Jeg skal fornye å pusse det opp nå i sommer, og er på utkikk etter en OK himmelseng som ikke koster skjorta. Noe ala denne (men bredden er bare 1.60, så den funker ikke):



Jeg antar at prisene er uten madrass, så er det mulig å finne en himmelseng jeg kan putte en rammemadrass på 1.80 oppi, så jeg slipper utlegget for madrassen? Senga vi har nå vil ikke bli pælmet, men lagret skulle det vise seg å være umulig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 14:06   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et vanskelig spørsmål om senger

Kan du lage ramme til himmelen selv, kanskje? Skru lister opp i taket, hvor du kan kru på skinner eller spiral for å sette på gardinene. Selve himmelen kan du stifte stoffet fast i.
Eller lage en ramme som du henger opp i taket i kjetting eller tau?

Skjønner du hva jeg mener?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 14:08   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et vanskelig spørsmål om senger

Skjønner hva du mener. Mannen har så mange prosjekter i sommer, så jeg vet ikke helt, en ferdigløsning er vel egentlig å foretrekke. Jeg finnes ikke handy. Men jeg kan jo høre med faren min når han kommer, han er av typen som trenger noe å putle med når han er her!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no