|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?Vi må ha en markise på terassen. Vi har innhentet tilbud fra de tre største aktørene i Oslo, som er omtrent akkurat like i pris. 5*3 meter til ca 12-13'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?Jeg gidder ikke bruke 10tusenvis på markise, kjøpte derfor en billig en til etpar tusenlapper for etpar år siden. Har ikke hatt noe å utsette på denne, sveiver fint, holder seg fint i fargen og har ikke hatt noe trøbbel med den. Men så har jeg ikke prøvd den dyre varianten da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?Det jeg vet er forskjellen er hvordan fargen holder seg. Billigvariantene blir bleiket av sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?
Men allikevel så foretrekker jeg billigvarianten. Vi kan bytte markise 10 ganger istedenfor å få en dyr en første gangen, men så ofte behov for utskiftning selv om en har billigvarianten blir det aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?Det er forskell på markisene ja. Den du hadde fått pris på er jo mye større enn den på Smart club, det har jo litt å si det også for pris.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?Vi har aldri hatt markiser før vi flyttet hit vi bor nå. Her er det "dyre" men slitne markiser. Den ene har vi skiftet ut fordi den var defekt, men vi kunne beholde sveivemekanismer mm fra det gamle. Når vi tar oss råd til å skifte det andre trenger vi bare å skifte duken, resten kan brukes lenger. De er stygge de gamle, men de fungerer helt utmerket. De ser ut som de er fra 80 tallet en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?Å skifte markiser ofte virker veldig slitsomt.
![]() |
#8 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?Når det gjelder å bytte ut markise så går det i metallavfall og til resirkulering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?De billige fra smart club, europris med mer, kommer de med sveivemaskin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Er en markise en markise, eller er det store kvalitetsforskjeller?Norgesmarkiser Amico AS |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|