Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Kjapt spørsmål om Transformers G1 (1984-1992)

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-09, 08:30   #1
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Kjapt spørsmål om Transformers G1 (1984-1992)

Noen som husker hvor de første Transformers tegneseriene ble sendt "i Norge"? Jeg mener jeg så dem på Sky Channel på morgenen i helgene og sånn, men jeg klarer ikke finne noen info på nett. Eller gikk de kanskje på en norsk kanal?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 08:36   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjapt spørsmål om Transformers G1 (1984-1992)

Tør nesten vedde på at det gikk i samme tiden som he-man, she-ra og dj Kat-show på sky altså. Men hvilket show? Fun factory er det eneste showet jeg husker utenom DJ Kat-show. (d and a j and a cat with a k - ok?)

Jupp, fun factory. http://en.wikipedia.org/wiki/Fun_Factory_(TV_series)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 08:45   #3
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjapt spørsmål om Transformers G1 (1984-1992)

Sitat:

"This is the DJ Kat show and I am DJ Kat...that's my name. Its a D and a J and a Kat with a K."

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 08:48   #4
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjapt spørsmål om Transformers G1 (1984-1992)

Ja! Takk! Oh, Jem. Husker jeg leide Jem the movie og viste på bursdagen min et år. "Jem is my name, no one else is the same, Jem is my name - yeah!"

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 08:50   #5
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Kjapt spørsmål om Transformers G1 (1984-1992)

Ohh! Jeg digget She-ra husker jeg.. *mimre*

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no