|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtNår jeg var barn så var det alltid veldig viktig å skille mellom klær man sov i og klær man brukte på dagtid. Jeg fikk ikke gå på dagtid med klær jeg hadde sovet i, eller sove med klær jeg hadde brukt på dagtid.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtFarlig er det ikke, men jeg liker ikke klær med "sovelukt". Ikke er det noe problem heller, for poden er veldig glad i pyjamasene sine og foretrekker dem om natten.
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendt
Nei, det er ikke farlig syns jeg. Selv om man svetter om natten, så er det nok ingen krise med barn. Det er vel mer komforten med rent nattøy enn viktigheten tror jeg. Om man tar av t-skjorten og vasker barnet og så tar den på igjen ser jeg ikke noe problem med det.
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtDet er uaktuelt å gå med sovelukt i klærne etter å ha sovet med dem en natt.
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtFor meg er det utenkelig å la han ha på seg singleten han har på seg om natta dagen etterpå. Fordi man har blitt svett og den lukter natt. Forøvrig pleier han ofte å ha på seg singletten han har under klærne på dagtid som nattsinglet.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtDet kan godt hende at en av gutta sover med t-skjorten de har hatt på seg på dagen. Men ikke omvendt. Jeg skal ikke vedde livet på at det aldri har skjedd, men det er i så fall et hendig uhell. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtDet hender ungene sover i den trøya/t-skjorta som har vært i bruk den dagen - det ser jeg virkelig ikke problemet med. Å bruke ei nattskjorte videre om dagen, tror jeg derimot ikke har skjedd. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtVi kan glatt sove i dagens t-skjorte her i huset. Som regel tar de på ny om morgenen. Men noen ganger dusjer de på kvelden og tar på en ren og da er den fremdeles brukandes dagen etter. |
|
|
|
#11 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtHar ingen problemer med å la ungene sove i en t-skjorte de har brukt ila dagen. Men de må ha på seg rent tøy om morgenen, ja.
|
|
|
|
#12 |
|
|
Her har vi stadig vekk sånne hendige uhell. I en hektisk hverdag så er det ikke alltid jeg oppdager at barnet ikke har fulgt ordren om å skifte av seg t-skjorta de hadde på i går og har sovet i. Senest i dag...
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtSovelukt? Har jeg aldri merket noe til. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Leser
|
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtJeg synes ikke det lukter av barna sine klær på samme måten som det gjør med de voksnes klær, så jeg synes ikke det er problematisk.
|
|
|
#15 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtSånn er jeg og, men har blitt "slappere" i det siste.
|
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtKlær som er brukt om dagen, er møkkete. Klær som er sovet i om dagen er veldig krøllete og ser ikke ordentlig rene ut lenger. Og dessuten synes jeg ikke ungene trenger å gå på skolen eller barnehagen i pysj. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå med klær man har sovet i, eller omvendtJeg kjenner virkelig at jeg har nok tøy å vaske, så de må gjerne sove i t-skjorta de har hatt på seg på dagtid. Lillesøster har på seg kortermet body om natta nå, og det er ikke alltid jeg skifter den om morgenen. Hun griser seg tidsnok til, for å si det sånn.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|