|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Tsjekkisk valutaEr dette noe man får vekslet til her til lands? I så fall, hvor? Ikke alle banker har, vet jeg.
![]() |
#2 |
Einsam
|
![]() Sv: Tjekkist valutaNå vet jeg ikke hvor Sitronen bor, men i de store byene har vel de største bankene minst en filial med bredt utvalg av valuta. På gardermoen vil jeg også tro du får tak i, men om de har koruna der vet jeg ikke. Er vel DnB som har både vekslingskontoret og valutaminibankene der nå om jeg ikke tar feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Tjekkist valutaDu kan bestille inn.
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tsjekkisk valutaMen kan man veksle tsjekkisk valuta da?
![]() |
#5 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tsjekkisk valutaMan kan iallefall ta ut på Gardermoen. DNB Nor har flere minibanker inne på utland, og der kan man bl.a. velge Tjekkisk valuta.
![]() |
#6 |
Einsam
|
![]() Sv: Tsjekkisk valuta
Man får vekslet her til lands ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tsjekkisk valutaJeg tviler på at jeg får vekslet der jeg bor da. Hvor lang tid tar det å bestille inn? Jeg har bare 2-3 virkedager.
![]() |
|
|