Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Trenger nytt lesestoff

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-09, 18:42   #1
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger nytt lesestoff

Jeg er helt tom for ideer om hva jeg skal lese nå, føler at hver bok jeg åpner klarer jeg ikke å konsentrere meg om. Så hvilke bok/bøker skal jeg lese nå??
Jeg liker godt bøker som "shopoholiker", "nynnes dagbok", "øya", "beatles", "gutten som hadde svar på alt"....jeg liker ikke krim.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 18:44   #2
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger nytt lesestoff

Jeg har akkurat lest ferdig Tore Rennberg sin Kompani Orheim. Den var veldig bra. Litt type Beatles egentlig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 18:45   #3
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

er kompani orheim det samme som jarle klepp? Jeg har "Mannen som elsket Yngve" liggende, men kommer meg ikke igjennom den.

Gammel 27-06-09, 10:50   #4
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da foreslår jeg Come Together(Sammen) og Come Again(Sammen igjen). Det er feelgood bøker!

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 12:39   #5
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Da foreslår jeg Come Together(Sammen) og Come Again(Sammen igjen). Det er feelgood bøker!

Takk for tips. De har jeg faktisk i bokhyllen, men aldri begynt på de Begynte å lese Huset ved moskeen, men da vet jeg hva jeg skal lese etterpå

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.