|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping? | |||
| Mer (kraftigere) hår av både napping og voksing |
|
5 | 8,93% |
| Mer (kraftigere) hår av napping, men ikke av voksing |
|
1 | 1,79% |
| Mer (kraftigere) hår av voksing, men ikke av napping |
|
0 | 0% |
| Jeg ser ikke noen forskjell på hårene etter hverken voksing eller napping |
|
20 | 35,71% |
| Mindre hår av både napping og voksing |
|
13 | 23,21% |
| Mindre hår av napping, men ikke av voksing |
|
3 | 5,36% |
| Mindre hår av voksing, men ikke av napping |
|
6 | 10,71% |
| Har aldri vokset |
|
4 | 7,14% |
| Har aldri nappet |
|
2 | 3,57% |
| Annet |
|
2 | 3,57% |
| Deltakere: 56. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?Jeg tror ikke det har noe å si om man vokser eller napper. Mengden hår og tykkelsen på dem er vel genetisk betinget.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?
Ja, det er det som jeg også har hørt at det er. Jeg har dog merket noen ganger at det kan komme to hår fra samme hårsekk, om det har noe med voksing å gjøre vet jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Neste gang du vokser, så kommer det kanskje bare ett igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?Jeg syns det blir mindre og mykere over tid, men hva vet jeg.
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?Hårsekken blir svekket når man drar ut håret med rota.
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Jepp, alt det Elise sa. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?Jeg merker ingenting forskjell, annet enn at jeg har tendens til inngrodde hår. Dessuten er vel hårveksten uansett genetisk betinget. Hvis ikke ville man jo fått kraftigere hår på hodet hvis man fjernet alt sammen og lot det gro ut på nytt?
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?Ang. inngrodde hår: Det er mye teknikk, pluss at voksing over tid gjør hårene (sikkert midlertidig) mykere, slik at dersom man vokser jevnlig hos en som vet hva man gjør, så kan problemet forsvinne helt.
|
|
|
#11 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?Mindre hår ved voksing og napping. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lett rørt
|
Det tror jeg og. Kanskje det er det at hårene blir mykere gjør at mengden virker mindre.
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Avsporing: Får du mer (kraftigere) eller mindre hår av voksing/napping?Jeg napper bare øyenbrynene, og de hårene er merkbart finere og tynnere.
|
![]() |
|
|