|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Newbie
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Inngrodde hår på leggene? Hjelp!Etter epilatortråden tittet jeg litt nærmere på leggene mine. Har vært plaget av at de er "prikkete" siden jeg begynte å barbere, de siste årene har jeg brukt epilator uten at det har gjort noen forskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Inngrodde hår på leggene? Hjelp!Mine blir bedre av litt sol. Ser ut som en ribba høne til jeg får litt sol på kroppen, men da blir det også helt bra. Prøv å vokse evt. Kan hende at barbering ikke er så bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newbie
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Inngrodde hår på leggene? Hjelp!
Men hårene kommer vel ikke ut med sol? Eller misforsto jeg deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Inngrodde hår på leggene? Hjelp!Skrubb bruker jeg av og til, som forebyggende mot inngrodde hår.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inngrodde hår på leggene? Hjelp!Jeg får masse inngrodde hår av epilator, så jeg bruker varmvoks istedenfor. Av en eller annen grunn får jeg ikke inngrodde hår da.
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inngrodde hår på leggene? Hjelp!Det finnes krem som skal hjelpe mot inngrodde hår. Så en på H&M forrige uke.
![]() |
|
|