|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringDet leter jeg etter.
Og gi et lite hint om dere har noe tilsvarende til salgs utlån. Flytter evetuelt over til kjøpes/ønskes, når jeg har noen konkrete tips og alternativer. Ser for meg at ei vanlig paraplytrille blir vond å sove i, er vond å trille og tåler lite ekstravekt som handlenett og stellebag.
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringDenne:
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi har vært fornøyd med vår Teutonia Solano. Det beste er vel egentlig at den blir så liten når den slås sammen slik at den får plass i vår lille bil, og at ungene sover godt i den.
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi har vært knallfornøyd med Peg Perego Pliko P3:
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 24-06-09 kl 12:22. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringProblemet med de "vanlige" reisetrillene er at de blir så lange når de blir sammenslått. Dermed tar de opp nesten hele bagasjerommet.
|
|
|
|
#6 |
|
villende
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi har en Bugaboo Bee som jeg virkelig digger. Den er kjempegod å trille, blir liten sammenlagt, kan snus begge veier og Mini syns det er kjempestas å sitte i den. Den er dyr, det er den. Men jeg syns faktisk den er verdt prisen (og det trodde jeg ikke at jeg skulle mene - jeg var innstilt på at den skulle selges med en gang vi var ferdig med ferien. Nå har vi bestemt oss for å beholde den.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringJeg kjøpte en Babideal da vi skulle til Syden. Den oppfyller omtrent alle kravene dine, kanskje med unntak av pakkeselfunksjonen. Den tåler endel, altså, men siden den tar liten plass og er billig (ca. 800 kr) er den nok ikke av de stødigste i klassen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi har Titanium breeze. Synes den fungerer greit. Er nok ikke det stødigeste pakkeselet akkurat, men det er det vel få triller som er?
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi har den samme som Guniss. Bruker den når det er trangt i bilen. Ellers så reiser vi med MB (eller OTH som den jo het) på ferie i år også. Synes den blir så flat sammenlagt, og legges lett oppå bagasjen i vårt bagasjerom. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tatt på
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi har også Titanium Breeze, og den tålte fint handleposer og stellebag den uken vi var på ferie mai. I tillegg så er den så liten at det ikke er noe problem å få plass til den i flyhyllene.
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringJeg fikk en av snille Heiko, og den skulle bare brukes på reisa-til-en-liten-øy-på-vestsiden-av-Afrkia-trippen, men den er så lett, liten, praktisk, enkel og liten at den har tatt over livene våres. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åring
Og den heter..?
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi har buggster og er fantastisk fornøyd med den. Utrolig god trillekomfort. Stor oppbevaringsplass. God nedfellbar rygg. God kalesje. og ekstra lufting i sete. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi har Titanium Baby. Den er helt ok, ikke optimal, men funker greit. Denne ferien skal vi låne svigers Carena Sportstrille (den med sånn koppholder oppå). De kjøpte den for å ha hos seg (!) men aldri blitt brukt siden vi alltid har med OTH`en om vi kjører bil.
|
|
|
#16 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi hadde Peg Perego Pliko til minsten og var utrolig fornøyde med den. Den tåler høyere vekt enn andre triller (den gangen jeg sammenliknet for 6 år siden
|
|
|
#17 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åring
Ikke av mine barn da...
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den ultimate reisetrilla for 1,5-åringVi har en maclaren quest sport som er er helt ok. Har en meget kjekk bærestropp. Ønsker meg helst en Bee...
|
|
![]() |
|
|