|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Dette er om tekniske duppedingser, dette er ikke dameprat. Sånn for å presisere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Kan du rapportere tilbake i august eller noe sånt? Jeg har veldig lyst på en epilator jeg kan bruke i dusjen.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Min braun er med batteri. Den kan skylles i vann, så den skal det ikke være noe i veien for å bruke i dusjen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Jeg kan rapportere allerede nå jeg, Veronal! Jeg har, etter å ha drukket en halv flaske champagne, tatt en runde over hele kroppen. Den funket som bare det. Det er flere ulike hoder å bruke, alt etter hvilket sted man skal bruke den på. Den var ikke så vond som Silkepil, men det er jo ikke behagelig heller. Og den har en egen funksjon for våtepilering. Jeg betalte ca 1100 kr på Elkjøp. Den har også en barbermaskinfunksjon. For den som måtte praktisere denslags. Sist redigert av Pepper Lemon : 30-06-09 kl 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
![]() Sv: Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Jeg har vel silkepil, tror jeg.
![]() |
#8 |
Etylbarbital
![]() Sv: Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Takk! Men altså Panasonics? Ikke Philips?
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Takk! :shopper:
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Den napper ja. Det er praktisk på mange måter. Man slipper griset med voks, og man slipper skjeggstubber fra barbering. Den jeg hadde som attenåring var bare slem, mens de nyere modellene nå kan brukes overalt, og er mer skånsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Overalt betyr ikke overalt heller. |
![]() |
![]() |
#18 |
Etylbarbital
![]() Sv: Duppedingsspørsmål - batteridreven epilator?Jeg kjøpte samme som Monsoon.
![]() |
|
|