Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp, jeg har fått Mac

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-09, 12:48   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp, jeg har fått Mac

Endelig, endelig har vi fått somlet oss til å kjøpe den Macen som mannen har drømt om i et par år. Men da jeg skulle teste den litt i går ble jeg sittende med følelsen av å ha havnet på en helt ny planet. Jeg er ganske sikker på at den nye planeten egentlig er bedre enn den gamle, men akkurat nå finner jeg jo ikke frem til noen ting.

. Hva må jeg vite av lure ting og grep når det gjelder å bruke Mac. Jeg brukte jo seriøst ti minutter bare på å få åpnet en ny fane i Safari, som er den nettleseren som kom med maskinen. Trenger jeg forresten bytte den ut med noe annet? Og hvor har det blitt av venstreklikk på musa, det funket jo ikke. Og, og, og.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.