|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Noen som har tips? |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Det kommer jo an på hvordan du sorterer. Vi har et høyskap fra ikea (50 cm bredt pax) med trådkurver. En full trådkurv er ca en maskin. Vi sorterer i lyst, rødt, mørkt 40 grader, lyst og mørkt 60 grader, skjorter til mannen, 30 grader lyst og mørkt (i ei korg, sorteres før vask) og ei korg med spesialvask. Fungerer veldig bra så lenge jeg vasker jevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Det hørtes jo smart ut! Jeg kunne nemlig tenke meg noe som ikke bare er praktisk, men som ser fint ut også. Gjemme skittentøyet |
![]() |
![]() |
#4 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Vi har fire hvite plastkurver med lokk, under benken på vaskerommet. Med bilder og grader på lokket.
![]() |
#5 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Vi har også hvite plastdunker med skeiv åpning liksom, så de kan stå oppå hverandre. Fra Ikea. Vi har tre stk:
![]() |
#6 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Jeg kjøpt to av denne i svart på Ikea. Hver av dem har to "hull", og jeg får dermed sortert skittentøyet i mørkt, lyst, farget og håndklær/diverse. Og jeg synes den er fin å se på.
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Den har vi også.
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Jeg har to hyller fra Ikea med plastskuffer i stedet for trådkurver. Åtte baljer totalt så her får jeg plass til å sortere alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Vi har plastkasser fra IKEA. Vi har organisert det i: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Følger med. Har lyst til å bytte ut de 2 stygge gamle fæle plast skittentøykurvene som vi har.
![]() |
#11 |
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Jeg var veldig fornøyd med mine tråkurvstativer, 3 ved siden av hverandre,på hjul, med 3 kurver i hver og fin bekeplate over til å legge sammen det rene på. Bare så synn at jeg flyttet fra det ...
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Fine skittentøydunker el. sorteringssystem?Jeg endte opp med en høy Trofast, med plass til flere dype plastkasser, og 2 "sortera" eller hva de het fra IKEA. I de sortera-kassene går lyst og mørkt, og i trofasthylla har jeg rødt, ull, sokker osv. Veldig ryddig og bra, og jeg skal på IKEA i morra for å kjøpe to slike kasser til. De har lokk, som er todelt, og kan åpnes foran slik at det er enkelt å putte tøy nedi. |
![]() |
![]() |
|
|