|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinnoff fra blir du fort brun ...Hva vil det si å sole seg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun.....Når jeg soler meg så ligger jeg pal i en solstol eller liknende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
awesom
|
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun.....Jeg hater å sitte/ligge pal å sole meg, men jeg jobber i barnehage, jeg spenderer jo 80% av min arbeidstid ute når det er sommer. Da blir jeg brun, selv om jeg i grunn ikke går aktivt inn for å sole meg.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun.....Om jeg soler meg, ligger jeg langflat. Om jeg derimot går ut for "å få litt sol på kroppen", så er jeg ute med relativt lite klær på kroppen - gjerne kombinert med praktisk arbeide eller lek.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun.....
Nei, ikke sant? Det mener jeg også. Jeg skjønner at noen ikke blir brune samme hva. Men hvis vi er ute, om det er i sola eller skyggen. så får vi da farge? Om vi har anlegg for å bli brune? Jeg kunne aldri klart å gå en sommer uten å bli brun. Jeg blir brun bare jeg går ute bittelitt og jeg er ute mye. Men sjelden jeg sitter rolig i sola. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Einsam
|
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun.....Når jeg soler meg, kler jeg av meg, legger meg ned eller sitter stille - for å sole meg. I dag skal jeg drive mye i hagen, og kler av meg for å få sol på kroppen i samme slengen, jeg soler meg da også, men ikke på samme måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun ...Jeg er brun som bare det her jeg sitter. |
![]() |
![]() |
#10 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun ...Jeg mener også at å sole seg er noe man gjør ved å ligge paddeflat i bikini eller shorts (ok, noen gjør det vel totalt uten en tråd).
![]() |
#11 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun ...Ligger jeg å soler meg, ligger jeg strekk ut på en solseng i en bikini. Jeg er mye ute i hagen på sommeren, men da regner jeg det ikke som soling på samme måte iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
Jeg får stadig spørsmål om hvordan jeg klarer å være så hvit etter en sommer.
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Ja, vi er forskjellige. Trodde det var noe de fleste visste. Det må da være irriterende å stadig måtte forklare/forsvare hudfargen sin? Jeg har det stikk motsatt, for jeg soler meg også sjelden, i betydningen av å ligge å steke i sola med hensikt å bli brun. Det hender at jeg ligger å leser i hagen, men da ligger jeg ofte i skyggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
Ja, det hender det nesten oppleves som mobbing. Jeg gruer meg alltid til å komme tilbake på jobb etter sommerferien og høre de morsomme fargekommentarene.
![]() |
![]() |
#16 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun ..."Å sole seg" forbinder jeg med et ønske om å bli brun, for så aktivt å oppsøke sola på en slik måte at man blir brun, og dessuten unngår merker etter solbriller, bh-stropper og bok på kneet
![]() |
#17 |
Tøff
|
![]() Sv: Spinnoff fra blir du fort brun ...Jeg er rødhåret og det tar tid å få farge på kroppen min. Jeg smører (ideelt sett) med høy solfaktor, hæler ikke ligge paddeflat i sola, og har lys hud. Men jeg blir faktisk brun. Jeg har ikke den huden mange rødhåringer har som bare blir rød og så flasser av for å være like blåhvit under. Jeg har ganske gyllen hudtone med masse små, mørke fregner.
![]() |
|
|