|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvor er det fint å bade i oslo-området?Det lurer jeg på |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor er det fint å bade i oslo-området?Var på Kadettangen i Sandvika i dag. Dvs vi gikk over broa der og litt innover på øya der. Mange fine svaberg og til og med en "ikke-tekstil-strand", fant vi ut etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det fint å bade i oslo-området?Halden brygge på Snarøya.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor er det fint å bade i oslo-området?
Kalvøya!
![]() |
#6 |
Textrovert
|
Nei, DER finner du nok ikke meg. : prippen :
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor er det fint å bade i oslo-området?Vi var ikke PÅ selve stranda da, men det var.. av en eller annen grunn, mindre mennesker helt nede mot "grensa" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor er det fint å bade i oslo-området?Hvor i all verden er nudiststranda på Kadettangen? :finner frem kikkerten og løper ut på takterrassen:
![]() |
#9 |
Pauset
|
Jeg var visst på Kalvøya fant jeg ut nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det fint å bade i oslo-området?Våre favoritter er Fysja, Ingierstrand, Hvervenbukta, Huk, Paradisbukta og Huk.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
Aha. Jeg har hørt det skal være fint på Kalvøya ja. Tror jeg må få mannen og knerten ut hit til uka når han har fri, da kan jeg ta tidlig fri og tusle ut til de. Perfekt.
![]() |
#12 |
Textrovert
|
Kalvøya, ja. Naturiststranda ligger et stykke til venstre når du kommer over broa. Du må oppsøke den for å se den. Den er ikke "in your face".
![]() |
#13 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det fint å bade i oslo-området?Veritasstranden ved Høvik. Ellrs kan du ta båt ut fra Sandvika8med Rigfar og Rigmor |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hvor er det fint å bade i oslo-området?Kan dere være så snill å skrive hvordan man kommer seg dit også? :geografisk imbesil: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor er det fint å bade i oslo-området?Kalvøya og Kadettangen er i Sandvika. På typiske strand&bad-dager vil jeg anbefale tog eller å parkere på Sandvika Storsenter. Det er nemlig fullstendig trafikkaos på parkeringsplassene på Kadettangen og i sentrum.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
Det er sikkert greit om dere ikke har altfor mye å drasse på. Det er omtrent like langt å gå fra togstasjonen som fra Sandvika Storsenter.
![]() |
#18 |
Pauset
|
Nei det er den ikke. Men vi hadde ikke vært der før og gikk litt feil/vi visste ikke hvor vi skulle, så gikk i praksis rett på, igjennom og ut mot den andre siden igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|