|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Acer Aspire One A150 160 GBEr dette et godt kjøp?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBNy? |
![]() |
![]() |
#3 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBDen er et halvt år gammel, å det er lagt inn sånn skriveprogram.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBNei, jeg synes egentlig ikke det var noe spes. godt tilbud. |
![]() |
![]() |
#5 |
Tøff
|
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBOg OpenOffice er akkurat like bra som Disneyversjonen.
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic. Terry Pratchett Sist redigert av Pappalille : 29-06-09 kl 12:05. Årsak: Presisering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBHva vil være en god pris for denne da?
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBDu får en splunk ny en, og kan kjøpe NY bæreveske for bedre totalpris, så jeg hadde ikke gitt en krone mer enn 2300,-. |
![]() |
![]() |
#8 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBHvordan er denne å bruke på nett egentlig? Treg eller går den som vanlig?
![]() |
#9 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBJeg kan ikke si om akkurat denne er treg, men jeg har en lenovo ideapad som har bittlitt større skjerm (10") og den går like fort som vanlig til sånne ting. Det krever ikke altfor mye å laste opp websider. Men husk at når skjermen er liten og du er på sider som feks nettaviser med mye reklame så har reklamebannerne faste størrelser som dekker mye større prosentandel av skjermene enn på andre skjermer. Så det kan faktisk være litt slitsomt å surfe en del sider med bitteliten skjerm.
![]() |
#10 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBMen bare til å surfe på forum etc så der den bra?
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBJeg hadde vurdert Asus eee 1000H tror jeg. Den er ikke særlig mye dyrere heller, og den tommen på skjermen utgjør ganske stor forskjell. |
![]() |
![]() |
#12 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBDet går greit med forum, men det blir en del scrolling nedover i trådene! Du kan teste hvordan det blir ved å sette oppløsningen på skjermen som du har til 768 x 1054 eller noe slikt (det er i allefall den oppløsningen jeg har på min 10", vet ikke hva det er på en 8,9").
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBDet er visst den jeg har. Jeg kjøpte den kun til studiebruk, men hadde den som hovedmaskin en mnd mens 17" var på rep. Jeg synes den funker helt flott til surfing. Men jeg bruker Photoshop daglig og det egnet den seg ikke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Acer Aspire One A150 160 GBBle aldri til at jeg kjøpte den, men nå har jeg finni en til 2000 som jeg skal kjøpe i morgen. Å den er råååååsa
![]() |
|
|