|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillmat til jentekveldJeg ville droppet hamburgere, men laget pakker med forskjellige grønnsaker med snadder krydder/kryddersmør og evnt. cream fraishe. Hatt en god potetsalat ved siden av, eller mørkokt småpoteter og tredd på sammen med grillspydene og laget grillspyd med masse godt. Mener jeg så en egen grillspyd tråd her inne med forslag til hva folk aller helst ville ha tredd på spydet sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Grillmat til jentekveldJeg ville også droppet hamburgerne og heller satset på masse deilige grønnsaker. Vi grillet mye kyllinglår nå på lørdag, innbakt i folie med urtesmør. Hvis denne varmen fortsetter så er det jo veldig deilig med lett mat.
![]() |
#5 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Grillmat til jentekveldKok små poteter møre og vend dem i olje, salt, pepper og urter/krydder. Tre de på spyd. Nam! (Det har jeg gjort to ganger i helga.)
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Grillmat til jentekveldGrillspyd med kyllingfilet marinert i Sweet Chili marinade er også kjempegodt. Jeg hadde gått for det, laks og masse deilige grønnsaker. Og droppet hamburger.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Grillmat til jentekveldTror det blir ventepølser, marinerte kyllingfiletter, spyd med laks/løk/paprika. Poteter fra spoon *takk*, focaccia og potetsalat og gresk salat, må da bli bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Grillmat til jentekveldHøres veldig bra ut!
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grillmat til jentekveldNår det gjelder grønnsakspakker i folie pleier jeg ofte å blande i mangochutney før jeg hiver dem på grillen, og har på creme fraiche e.l. etterpå. Passer selvsagt best med asiatisk-ish grønnskasblanding. Nam nam! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|