Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Forskjellige priser for forskjellige folk i Disneyland Paris?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 10:44   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Forskjellige priser for forskjellige folk i Disneyland Paris?

Igår kveld prøvde jeg å bestille i rom i Disneyland Paris Davy Crockett, 2 netter for barna og meg. Når jeg var innlogget fikk jeg opp en spesial tilbudspris på 358 pund, med "united kingdom" foretrykt som bopæl. Andre skulle ringe servicetelefonen. Dette prøvde jeg ca. 20 ganger både igår og idag, men jeg får bare et opptatt lyd.

Så prøvde jeg å bestille fra min annen maskin uten å være logget inn. Gikk fint, også fra Norge, men prisen ble 2000 kr. høyere for akkurat samme tilbud, nemlig godt over 700 euro.

What's up ? Opererer DP med forskjellige priser for forskjellige folk ? Noen som har prøvd ? Jeg så på Sembo sine sider, men da ble prisen endda høyere enn ved å bestille direkte hos Disney med norsk bopæl... Ingen webside hvor jeg kan kontakte dem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.