Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nokia-reklamen med Gary Oldman

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-06, 13:46   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nokia-reklamen med Gary Oldman

Flere som har sett den? Og som blir helt satt ut av den? Ikke av reklamen i seg sjøl, men av Shakespeare-sitatet de bruker:

Sitat:

All the world is a stage, and all the men and women merely players.

Denne treffer meg virkelig rett i hjertet. Tenk det, så mange hundre år etter at det ble skrevet.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 13:57   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokia-reklamen med Gary Oldman

Akkurat det sitatet får meg i grunnen mest til å tenke på Oscar Wilde og hans versjon av det:

The world is a stage and the play is badly cast.


~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 22:36   #3
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nokia-reklamen med Gary Oldman

Jeg sitter og tenker : Er han dritsexy, eller er han litt stygg?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 22:42   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokia-reklamen med Gary Oldman

Jeg har sansen for den godeste Gary, jeg.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 22:44   #5
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nokia-reklamen med Gary Oldman

Gary er kul han. Rart å se ham sånn normal etter å ha sett ham tusen ganger som snåling i 5th element.

  Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 22:54   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nokia-reklamen med Gary Oldman

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Er han dritsexy, eller er han litt stygg?

Ja, det er han. Begge deler, altså.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 23:17   #7
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokia-reklamen med Gary Oldman

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Gary er kul han. Rart å se ham sånn normal etter å ha sett ham tusen ganger som snåling i 5th element.

Eller som vampyr?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 23:37   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokia-reklamen med Gary Oldman

[quote=Albertine]Gary er kul han. Rart å se ham sånn normal etter å ha sett ham tusen ganger som snåling i 5th element.[quote]

Jeg har sett reklamen bare en gang, jeg... og da brukte jeg tiden til å fundere på hva søren "Zorg" egentlig heter igjen...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 00:17   #9
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nokia-reklamen med Gary Oldman

Jeg har fått N73, men den kom dessverre ikke med bilder av Gary.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no