Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den fjerde farmtown-tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-09, 00:17   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Den fjerde farmtown-tråden

Jeg starter en ny for oss som fortsatt har en gård.

Jeg har ferie fra gården min nå, og har startet med restaurant city, det er minst like krevende.

Gammel 30-06-09, 00:24   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den fjerde farmtown tråden

Gidder du å legge meg til?

Gammel 30-06-09, 00:27   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Er det der restaurant greiene like bra som farm town? Har styrt unna hittil, for jeg har mer enn nok med farmen...

Er i grunn smålei farmen, men holder nå på. Får se hvordan iveren er etter ferien...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 00:40   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Resturant?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 00:54   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Gidder du å legge meg til?

Klart det, men hvor?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Er det der restaurant greiene like bra som farm town? Har styrt unna hittil, for jeg har mer enn nok med farmen...

Er i grunn smålei farmen, men holder nå på. Får se hvordan iveren er etter ferien...

Det er farlig vanedannende, såpass at farmen min har ferie mens jeg restauranter meg. Vedig gøy.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Resturant?

Ja.. Er ikke du der? (Mente jeg hadde sett deg der) Jeg kan sende deg en invite om du vil?

Gammel 30-06-09, 00:59   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jeg må visst lære meg å lese før jeg poster.
Misteri: Du er lagt til.
Joika: Du har fått invite.

Gammel 30-06-09, 10:00   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den fjerde farmtown-tråden

I dag gikk det vanvittige tregt å vanne hos naboene. Jeg tror alle driver å legger inn bilder av gårdene sine.

Gammel 30-06-09, 19:38   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for invitasjon Inter. Skal sette meg inn i det når poden har lagt seg!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 20:10   #9
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Har enda gård jeg og, men det går tregt, spiller for det meste på mafia wars.

Gammel 30-06-09, 23:32   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Takk for invitasjon Inter. Skal sette meg inn i det når poden har lagt seg!

Bare hyggelig.

Gammel 03-07-09, 14:53   #11
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har fortsatt gård men har en pause. Ble lei rett og slett. Men synd og bare la pengene være der ubrukte hehe. Men kommer kanskje tilbake sterkere hehe.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 15:02   #12
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Har fortsatt gård men har en pause. Ble lei rett og slett. Men synd og bare la pengene være der ubrukte hehe. Men kommer kanskje tilbake sterkere hehe.

Jeg passer på gården din imens, og tjener penger på vanninga.

Gammel 03-07-09, 16:01   #13
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg passer på gården din imens, og tjener penger på vanninga.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 11:09   #14
Left
Passiv

Standard

Er det bare jeg som ikke kommer inn eller?

Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 13:44   #15
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg driver fortsatt gården min, men ikke så entusiastisk som tidligere. Jeg likte verken Restauranten eller Mafiawars, så noe må jeg jo drive med. Så får jeg heller spiller Bejeweled og Farkle om jeg har noen ledige øyeblikk

Gammel 04-07-09, 14:00   #16
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Hva med farmville da?

Gammel 04-07-09, 14:10   #17
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hva med farmville da?

Huff, tror ikke jeg orker mer "farmlife". Har du prøvd det?

Gammel 04-07-09, 14:15   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har fortsatt gården min, og har en restaurant også. Vil gjerne ha flere naboer der.

Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 15:15   #19
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg har ikke deg som nabo FOF. Men har både gård og restaurant.

Gammel 04-07-09, 19:05   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har sendt deg en prikk, Kisha.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.