Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

PK...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-09, 18:38   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

PK...

Nå har jeg lata som jeg er heeelt meeed lenge nok hver gang bokstavene PK dukker opp; at noe f.eks. er "så lite PK" o.l. Men jeg skjønner ikke hva det betyr, noe visstnok alle andre gjør!

Prøvde å søke før jeg gikk til det drastiske skrittet å blottlegge min uvitenhet, men fikk da følgende svar:

Sitat:

1. Sorry - no matches. Please try some different terms.
    Følgende ord er enten veldig vanlig (Ja, for alle bruker det jo! ), for lange eller for korte - og ble derfor ikke inkludert i søket ditt : pk eller PK

Gammel 30-06-09, 18:40   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: PK...

Politisk Korrekt.

Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 18:40   #3
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Mulig jeg er på dypt vann, jeg har nemlig ikke rukket å lese det noen steder hittil, men det kan ikke være "politisk korrekt" da?
Evt kan det være gymlærer'n jeg hadde på videregående

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 18:42   #4
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Politisk Korrekt.

Aha! Ikke rart jeg ikke skjønte bæra; "krig og fred og politikk og sånn"!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.