Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-06, 18:46   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)

Jeg skal gi bort gavekort på restaurantbesøk i julegave. Vi gjerne spesifisere en spesiell restaurant.

Disse kriteriene gjelder:

-Må ligge i rimelig nærhet til Nationaltheatret
-Må ha god, gjerne litt sterk, mat
-Må være sånn middels prismessig

Jeg styrer helst unna "Dinner" ettersom vi har vært der en del ganger allerede og gjerne vil på et sted vi ikke har vært før.

Gammel 23-12-06, 18:49   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)

Hva med Agra (indisk) på Aker Brygge?

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 19:31   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hva med Agra (indisk) på Aker Brygge?

Den kan være aktuell, ja.

Takk for tips!

Tar gjerne i mot flere tips, om noen har.

Gammel 23-12-06, 19:32   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Ylajali kanskje?

http://oslopuls.no/restaurant/article1251411.ece

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 19:35   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Ylajali må jo passe i forbindelse med teaterbesøk, ja.

Har aldri vært der selv, men hørt mye positivt om stedet. Takker for tips, TM!

Gammel 23-12-06, 19:39   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Ellers er jo Annen etage nyopppusset.

I tillegg ligger (lå i vinter i hvert fall) det en liten asiatisk en i gågatedelen av Hegdehaugsveien, vegg-i-vegg med den som het Tapas før (tror den heter noe annet nå), og der var det veldig god mat. Rimelig var det også.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 19:51   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En helt ny som jeg ikke har prøvd er Lemongrass; den ligger i Universitetsgata vis á vis hotell Savoy og Blomquist. Den har fått bra kritikk, men jeg har ikke førstehåndserfaring, altså.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 19:51   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ylijali og Annen Etage er jo glimerende, men ikke akkurat rimelige, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 19:56   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dinner! God, sterk mat som ligger midt på Nationaltheatret.

Gammel 23-12-06, 19:56   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ups. Nå leste jeg nederste delen av innlegget ditt.

Gammel 23-12-06, 20:09   #11
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har vært endel på "Bord" på Aker Brygge. Bor ikke i Oslo, men besøker den gjerne når jeg er i hovedstaden. Prismessig sånn midt på treet. Maten er kjempegod!

Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 21:25   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Tusen takk for tips, alle sammen.

Jeg skal sjekke ut litt mer på nettet før jeg skriver kort.

Gammel 23-12-06, 21:40   #13
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Agra må være Norges beste indiske resturant

Gammel 23-12-06, 23:57   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du liker Tapas, så har de veldig god mat og til en grei pris på San Leonardo i Vika. Det er bare et steinkast unna Nasjonaltheateret

Gammel 24-12-06, 00:31   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Signerer!

Gammel 24-12-06, 00:43   #16
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Ja, for noen år siden. Ikke nå lenger.

Gammel 24-12-06, 00:52   #17
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, for noen år siden. Ikke nå lenger.

Jeg var der sist i oktober i år, og synes fortsatt Agra holder seg som beste indiske! Helt fantastisk god mat, og vennlig service.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.