|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)Jeg skal gi bort gavekort på restaurantbesøk i julegave. Vi gjerne spesifisere en spesiell restaurant.
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)Hva med Agra (indisk) på Aker Brygge? |
![]() |
![]() |
#4 |
trøtt
|
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)Ylajali kanskje? |
![]() |
![]() |
#6 |
trøtt
|
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)Ellers er jo Annen etage nyopppusset. |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)En helt ny som jeg ikke har prøvd er Lemongrass; den ligger i Universitetsgata vis á vis hotell Savoy og Blomquist. Den har fått bra kritikk, men jeg har ikke førstehåndserfaring, altså.
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)Ylijali og Annen Etage er jo glimerende, men ikke akkurat rimelige, da.
#11 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)Jeg har vært endel på "Bord" på Aker Brygge. Bor ikke i Oslo, men besøker den gjerne når jeg er i hovedstaden. Prismessig sånn midt på treet. Maten er kjempegod! |
![]() |
![]() |
#13 |
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)Agra må være Norges beste indiske resturant
#14 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)Hvis du liker Tapas, så har de veldig god mat og til en grei pris på San Leonardo i Vika. Det er bare et steinkast unna Nasjonaltheateret
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)
Signerer!
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hjelp, jeg trenger restauranttips (Oslo)
Jeg var der sist i oktober i år, og synes fortsatt Agra holder seg som beste indiske! Helt fantastisk god mat, og vennlig service.
|
|