|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hva legger du i disse ordeneHar blitt gjort oppmerksom på to ord som jeg sant og si ikke har grublet over før i kveld. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva legger du i disse ordeneTja, kanskje at jeg savner gutta mine men mer lengter etter mannen?? Lengter bruker jeg aldri så jeg er litt usikker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva legger du i disse ordeneJeg tenker at om jeg savner noe så er det noe jeg har hatt/opplevd som jeg gjerne vil oppleve igjen.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva legger du i disse ordeneHmm, kanskje det er litt sånn jeg tenker også Maimor. Jeg blir søren ikke enig med meg selv helt jeg. |
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Hva legger du i disse ordeneSavne gjør man når det er noe eller noen man bruker eller brukte å ha hos seg, men som ikke er der og som man gjerne skulle hatt der.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva legger du i disse ordeneJeg savner alltid sønnen min når han ikke er hos meg, jeg savner venninnen min i Trøndelag, som jeg ikek ser så ofte.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva legger du i disse ordeneJeg tenkerat man savner noe man har (men som akkurat nå er borte), mens man kan lengte etter noe man aldri har hatt
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva legger du i disse ordeneHmmm. Jeg savner ungene naar de ikke er her, jeg kan lengte etter et sommer og varme. Jeg savner mannen naar han er borte, og jeg lengter etter aa liggge tett inntil ham. Saa da savner jeg personer og lengter etter ting og hendelser?
|
|
|
#10 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva legger du i disse ordeneSvare før eg har lest tråden: Savn er egentlig litt fint. Det er bekreftelse på varme følelsar for dei eg savne. Det kan vere ungane mine når dei er hos pappaen, kjæresten, venninner på andre sida av landet. Lengsel er noko eg tenker når savnet tar overtak og det pregar meg i kvardagen. Lengselen er vond.
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hva legger du i disse ordene
Ah, sånn er det for meg også når jeg tenker etter. Det er fint at noen savner en så mye at de lengter etter en. Samtidig er det sånt som gjør at man nesten får litt vondt i magen fordi en lengter slik. Synes alikevel at det er et fint ord. |
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hva legger du i disse ordene
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva legger du i disse ordeneJeg savner folk og lengter etter vår og sommer og ferie. Nei "å lengte" er ikke et ord jeg bruker egentlig. Det er noe litt pompøst over det. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva legger du i disse ordeneSavne kan brukes om mangt mener jeg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva legger du i disse ordeneSavner bruker jeg om noe jeg har hatt og ikke lenger har (tilgang til). Kan brukes både om både levende og døde personer og om ting.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hva legger du i disse ordeneFor meg er å lengte en dypere versjon av å savne. Jeg savner sønnen min når han er borte en liten stund, men lengter til han kommer hjem igjen når han har vært borte en uke. Mer intenst, og sterkere på en måte. |
|
|
|
#19 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hva legger du i disse ordeneSavn: F.eks. Jeg savner Nicholas
|
![]() |