Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Brille-mote?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-09, 20:48   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Brille-mote?

Imorgen har jeg time hos optiker og skal bytte ut mine briller.

Dem jeg har nå, har jeg hatt i 5 (?) år. Jeg har virkelig ikke peiling på "brille-mote" av idag. Hvordan ser en fin innfatning ut? (Gjerne bilder!)

Den brillen jeg har hatt nå er fra theo. De har ganske morsom stil, og brillene deres heter ting som Ketchup, Mayonaise og Bernaise...
Men, jeg er klar for noe nytt! Hva da? Tips mottaes gjerne!
(Jeg kommer jo sikkert ikke til å bytte ut den nye på en stund heller, så det viktigste er jo at den er fin...men siden jeg ikke helt vet hva som er 'in' nå vil jeg gjerne ha tips om det også! )

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-09, 15:09   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Brille-mote?

Tydeligvis er store 80-tallsinnfatninger (det mannen kaller Åge Aleksandersen-briller) på mote igjen, men jeg sliter ærlig talt med å akseptere dem. Men nå har jeg ganske lite og nett (la oss kalle det det!) ansikt, også.

Gammel 08-07-09, 23:50   #3
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Brille-mote?

Det viktigste er vel å finne en farge og fasong som kler ansiktet ditt.

Jeg sliter også med brillemoten som er nå. Jeg har lite ansikt og ser ut som en bie på steroider med disse store brillene. Føles som om jeg har en frontrute forran hvert øye. Funker bare ikke.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.