Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-09, 15:48   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom ...

retro stil og mer klassisk.

Jeg kan digge mitt knallrøde vitrineskap, mine Gunilla Holm ku-bilder, og mine retro kjøkkenvekt. Men også green gate, syverstolene mine med saueskinn og Bjørg Thorhallsdottir-bildene mine.

Nå har jeg kjøpt denne tapeten:

Og disse gardinene:

http://www.kid.no/produkter/show/101...9840/598413052

Og lurer på om jeg er iferd med å lage meg ei blass kjellerstue. Jeg vil jo gjerne ha et knallturkis skap, ei grønn pute og et bult bilde der nede, men da lurer jeg på om jeg gjør en tabbe med denne tapeten.
Samtidig liker jeg å kræsje stilarter....

Kan jeg ha slike ting i kjelleren med en slik tapet og slike gardiner?

Eller MÅ alt bli sånn:

Som jeg også syns er fint...men....jeg kan vel ikke ha en ren shabby chic kjeller og så følger ikke det resten av huset?

Burde jeg bare male den veggen i en nøytral farge istedet?
Eller blir det kult å mikse og blande litt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.