|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan jeg bruke fiskepinner i fiskegrateng?Muligens et rart spørsmål, men jeg skulle så gjerne ha ryddet opp i fryseren og har diverse halve pakker med fisk + fiskepinner og seifileter. Kan jeg mikse dette i en fiskegrateng tro?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Kan jeg bruke fiskepinner i fiskegrateng?Annen fisk kan du blande, men fiskepinnene kan du bruke som pålegg f.eks. Stek dem til kveldsmat, og ha på brødskiva med litt salat til. |
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Kan jeg bruke fiskepinner i fiskegrateng?Lag heller Jamie Olivers fiskeburger. Rett og slett stek en god ciabatta, smør en god saus (eller ketchup, som han bruker) på bunnen(e), legg sprøstekte fiskepinner oppå og klem godt sammen. Jeg ville hatt en dressing på, og kanskje litt salat, men det er jo valgfritt.
|
|
|
#7 |
|
Getting in tune
Sv: Kan jeg bruke fiskepinner i fiskegrateng?Hehe, neivel? Vi får se hva jeg gjør. Jeg har så lyst på fiskegrateng samtidig som jeg vil bruke opp ting i frysern. Men jeg får vel droppe fiskepinnene og går for resten av fisken.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bruke fiskepinner i fiskegrateng?Seifilet egner seg veldig godt i fiskegrateng, men ikke fiskepinner. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
...
Sv: Kan jeg bruke fiskepinner i fiskegrateng?Man kan vel bare skrape/skjære av det som er på utsiden, så man får nesten bare fisk. Litt jobb men en mulighet hvis man absolutt vil prøve.
|
![]() |
|
|